گوشی همراه با دو صفحه نمایش!/عکس

يكشنبه ، 1 دی 1392 ، 05:37

شرکت کره ای سامسونگ پس از رونمایی از اولین گوشی ای که مختص افراد کم بینا است، یکی دیگر از اختراعاتش را به ثبت رساند تا محصولی بی نظیر برای طرفدارانش به ارمغان بیاورد. این اختراع ثبت شده، گوشی هوشمند به همراه دو صفحه نمایش است. البته قبلا شرکت سامسونگ چنین گوشی ای در کارنامه خود ثبت کرده است ولی در نمونه عرضه شده که F300 نام داشت، صفحه نمایش دوم، یک صفحه نمایش کوچک بود.

 

به گزارش بانکی دات آی آر، شرکت سامسونگ طرحی ارائه داده که در آن شما می توانید دو صفحه نمایش بزرگ را مشاهده کنید که به صورت یک کتابچه روی هم قرار می گیرند. شرکت سامسونگ اعتقاد دارد که تولید گوشی هوشمند با صفحه نمایش بزرگتر از آن چیزی که این روز ها می بینیم، جالب به نظر نمی آید و به همین دلیل دست به چنین اختراعی زده است.

بیان شده که چنین گوشی ای خط تولیدش در سال 2015 آغاز می گردد. کاربران این گوشی ها می توانند از دو صفحه نمایش هم به صورت مجزا و هم به صورت هم زمان، بهره ببرند. برای مثال می توان به صورت جداگانه دو اپلیکیشن را روی گوشی هوشمند اجرا کرد.

این گوشی ها می توانند برای افرادی که به بازی های گوشی های هوشمند علاقه دارند بسیار مفید باشد، زیرا محیط بزرگتری را در اختیار آنها قرار می دهد. شرکت سونی هم قبلا طرح هایی، چون طرحی که سامسونگ به ثبت رسانده است را به نمایش گذاشته بود.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

 

► اچ تی سی با رنگی جدید
فیس بوک سهامش را می فروشد ◄

مطالب مرتبط
بنر