اینتل، اندروید و ویندوز را آشتی می دهد

يكشنبه ، 15 دی 1392 ، 14:37


در حالی که دو شرکت گوگل و مایکروسافت در حال رقابت با یکدیگرند، شرکت اینتل درصدد ارایه ابزارهایی است که دو سیستم‌‌عامل ویندوز و آندروید را با یکدیگر اجرا کند. البته قرار بر این است که اینتل این ابزار را در قالب رایانه های شخصی عرضه کند و به نظر نمی رسد که نامی از گوشی های هوشمند بیان شود.

 

 


شرکت اینتل با همکاری تولیدکنندگان رایانه درصدد است در نمایشگاه CES 2014 از رایانه‌هایی با قابلیت پشتیبانی از دو سیستم‌عامل رونمایی کند. این نمایشگاه به زودی در شهر لاس وگاس شروع خواهد شد. اینتل برای این رایانه‌ها نام PC Plus را انتخاب کرده است. بر این اساس کاربران تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌ها می‌توانند علاوه بر سیستم عامل ویندوز هشت، از پلات‌فورم آندروید استفاده کنند و به این ترتیب از نرم افزارهای سازگار با نمایشگرهای لمسی بهره ببرند.


این که بتوان از دو سیستم عامل به صورت همزمان استفاده کنیم، یک کار کاملا جدید به نظر می آید. اما دو شرکت سامسونگ و ایسوس هم در حال کار روی چنین سیستم هایی هستند. هنوز به صورت مشخص معلوم نیست که این سیستم ها چه زمانی عرضه می شوند ولی تجربه نمایشگاه CES نشان داده که معمولا پس از نمایشگاه خیلی از موارد رونمایی شده طی یک ماه عرضه می شوند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► سامسونگ دنیای خانه های هوشمند را متحول می کند
بزرگترین خیر دنیا از افراد مشهور دنیای تکنولوژی است ◄

مطالب مرتبط
بنر