سامسنوگ از نسل بعدی تبلت هایش پرده برداری کرد

سه شنبه ، 17 دی 1392 ، 14:20


مدتی بود که همه منتظر بودند تا شرکت مشهور سامسونگ رقیبان آی پد های جدید را معرفی کند و مشخص شده بود که سامسونگ منتظر یک فرصت مناسب است. سامسونگ بالاخره روز گذشته چهار تبلت جدیدش را در نمایشگاه سی ای اس معرفی کرد.


سامسونگ با ارائه چهار محصول قدرتمند جدید خود یعنی NotePRO 12.2 اینچی و TabPRO 12.2 ، 10.1 و 8.4 اینچی به روی صحنه سی ای اس آمد و به نظر می آید که سامسونگ قصد دارد تمام طرفداران تبلت های اندرویدی را به خود جذب کند.


سامسونگ بیان کرده که تبلت‌های جدید این شرکت، بهترین میزان مصرف محتوا و بهره‌وری را برای مشتریان به ارمغان خواهند آورد؛ علاوه بر اینکه بهترین تجربیات و چشم‌انداز سامسونگ در زمینه فناوری و همچنین قدرت طراحی این شرکت را که تاکنون بارها برنده جایزه شده، با هم ترکیب خواهند شد. این تبلت‌ها در راستای تعهدات ما برای ارایه محصولات بی‌نظیر و تمام‌عیار و وسعت دادن به تجربه دیجیتالی کاربران فراتر از زندگی روزانه‌ای که تاکنون داشته‌اند، هستند.

 


رابط کاربری تبلت های جدید سامسونگ بسیار تغییر کرده اند و این شرکت ادعا می کند که بهترین رابط کاربری را ارائه خواهد داد. هنوز تاریخ عرضه این تبلت ها مشخص نیست ولی سامسونگ بدون شک پس از سی ای اس، تاریخ عرضه آنها را مشخص خواهد کرد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► بالمر یک قدم به بزگترین سهام دار مایکروسافت نزدیک می شود
طراحان ورتو، ساعت هوشمند تولید می کنند ◄

مطالب مرتبط
بنر