بالاخره سونی طلسم تولید نشدن فبلت های دو سیم کارته را شکست

سه شنبه ، 24 دی 1392 ، 12:33

در روز گذشته، شرکت سونی به صورت رسمی از دو فبلت جدیدش پرده برداری کرد که یکی از آنها اولین فبلت دو سیم کارته محسوب می گردد. این دو گوشی که اکسپریا تی 2 آلترا و اکسپریا تی 2 آلترا دوآل نام دارند، دارای صفحه نمایشی 6 اینچی هستند ولی از لحاظ سخت افزاری کمی نسبت به پرچم داران برند هاین مشهور و خود سونی هم ضعیف تر اند. یک پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 400 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز برای این گوشی تعیین شده است که همان طور که می دانید هم اکنون پرچم داران از اسنپدراگون 800 بهره می برند.

 

 


1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت پشتیبانی از 32 گیگابایت دیگر نیز از دیگر ویژگی‌های این دو فبلت هستند. دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و 1.1 مگاپیکسلی در جلو با اکسمور  آر اس برای این دو فبلت در نظر گرفته شده‌اند. باتری 3000 میلی آمپری و پشتیبانی از NFC و LTE نیز از این دستگاه، یک فبلت قوی ارائه می دهند.

 


هنوز تاریخ عرضه و قیمت این دو فبلت مشخص نشده ولی سونی به صورت رسمی بیان کرده که این گوشی قیمتی متوسط خواهد داشت. عرضه نسخه دو سیم کارته این فبلت یک قدم بزرگ در دنیای فبلت ها خواهد بود و شرکت سونی می تواند با عرضه به موقع از دیگر رقیبانش پیشی بگیرد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► ویندوز 8.1 هم کافی نبود و Threshold در راه است
گوگل از مردم آلمان عذر خواهی کرد ◄

مطالب مرتبط
بنر