تیم کوک از داستان امنیت ملی آمریکا صحبت به میان آورد!

شنبه ، 5 بهمن 1392 ، 12:39


یکی از بزرگترین افشاگری هایی که در سال گذشته رخ داد، دسترسی سازمان امنیت ملی آمریکا به اطلاعات شخصی مردم بود. کار به جایی کشید که وقتی شرکت اپل از آی فون 5 اس رونمایی کرد، همه معتقد بودند که تیم کوک قول اثر انگشت همه مردم دنیا را به اوباما داده. ولی در قسمت مصاحبه اخبار دیشب شبکه abc کشور آمریکا تیم کوک و دو نفر دیگر از شرکت اپل در این برنامه حضور پیدا کردند و حرف های جالبی رد و بدل شد.

 

 


به گزارش بانکی دات آی آر در این گفتگو خودمانی تیم کوک درباره داستان دسترسی سازمان امنیت ملی آمریکا به اطلاعات کاربران آی فون صحبت به میان آورد و گفت این اطلاعات به هیچ وجهی به دست این سازمان نرسیده است.  تیم کوک گفته این که ما اطلاعات شخصی مردم را در اختیار چنین سازمانی قرار دهیم بسیار کار آسانی به نظر می آید؛ ولی اصلا به این سادگی ها هم نیست و حفظ این اطلاعات برای اپل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.


تیم کوک در مورد محصولات آینده شرکتش صحبت به میان نیاورد و فقط گفت که در حال کار روی محصولی بی سیم هستند که طرفداران موسیقی را سورپرایز خواهد کرد.


این چندمین باری است که تیم کوک داستان سازمان امنیت ملی آمریکا را تکذیب می کند و تا به امروز یاهو و مایکروسافت هم که بیان شده بیشتر اطلاعات در دسترس قرار گرفته برای این دو شرکت بود، این قضیه را تکذیب کرده اند.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► All-Dock، سریعترین شارژر چند منظوره
عزیزترین مهمان کنگره جهانی تلفن همراه سال 2014 ◄

مطالب مرتبط
بنر