یک آی فون دیگر آتش گرفت

دوشنبه ، 14 بهمن 1392 ، 05:49


در روز گذشته اتفاقی عجیب برای یکی از دانش آموزان مدرسه کنبانکس در ایالت مِین آمریکا افتاده که می توان گفت این اتفاق کاملا غیر قابل پیشبینی بوده. در ساعت 7:40 روز گذشته دانش آموزی به کلاس وارد می شود و صدای ترکیدن چیزی، در کوله پشتی اش احساس می کند! سپس احساس می کند که درون کیفش آتش سوزی به راه افتاده و در حال سوختن است. سپس دانش آموزان به این دختر کمک می کنند تا کیفش را از پشتش خارج کند.

 


چیزی که باعث این آتش سوزی شده، انفجار آی فون این دانش آموز بوده. پس از انفجار دختر صدمه دیده را به سرعت به بیمارسان منتقل می کنند تا به سوختگی پشت این دانش آموز رسیدگی گردد.


مدیر مدرسه کنبانکس، جف رودمن، به سیکاست نیوز گفته: "این اتفاقی بود که هیچ یک از ما هیچ وقت با آن در دوران کودکی مواجه نشده ایم و من در کل چنین چیزی را در زندگی ندیدم!؟


مسئول بخش اورژانس بیمارستانی که این دختر به آنجا انتقال داده شده، اندرو پالمری نام دارد و ایشان ذکر کرده اند که دلیل این اتفاق به احتمال بسیار بالا، انفجار باتری این گوشی بوده. شرکت اپل هنوز هیچ واکنشی نشان نداده؛ ولی به زودی باید جوابی برای سوالات افراد بیشماری آماده کند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► داستان لنوو، موتورولا و گوگل
سلامت کاربران، اولین اولویت iOS 8 ◄

مطالب مرتبط
بنر