گوشی ویندوز فونی سامسونگ تایید شد

يكشنبه ، 20 بهمن 1392 ، 12:48


بالاخره به صورت رسمی اعلام شد که شرکت سامسونگ قصد دارد گوشی هوشمندی با سیستم عامل ویندوز فون عرضه کند و این گوشی به زودی در کنگره جهانی موبایل بارسلونا معرفی خواهد شد. این گوشی که Huron نام دارد، یک صفحه نمایش پنج اینچی داشته و صفحه نمایشش به صورت Full HD عمل می کند. بیان شده که اپراتور ورایزن قصد دارد این گوشی را در لیست گوشی هایی که ارائه می دهد قرار داده و به زودی به کاربرانش این امکان را دهد که بتوانند از این گوشی هوشمند استفاده کنند.

 

 


Huron از لحاظ سخت افزاری بسیار قوی بوده و از یک پردازنده چهار هسته ای بهره می برد و میزان رَمش هم 2 گیگابایت خواهد بود. دوربین این پشتی این گوشی 13 مگاپیکسل خواهد بود و هنوز در مورد دوربین جلویی صحبتی به میان نیامده است.


Huron اولین گوشی ویندوز فونی اپراتور ورایزن است که از چنین سخت افزار قوی ای بهره می برد و تنها گوشی ای که ممکن است در کنار این گوشی قرار بگیرد، Nokia ICON 929 است که تنها تفاوتش با Huron در دوربین 20 مگاپیکسلی اش است.


شرکت سامسنوگ هنوز در مورد تعدد رنگ این گوشی و تاریخ عرضه اش صحبتی به مین نیاورده ولی انتظار می رود که این گوشی همچون ویندوز فون های نوکیا در چندین رنگ و تا آخر ماه فوریه به بازار جهانی عرضه شود.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► شرکت سونی وایو را واگذار خواهد کرد
Facet، یک لبخند شناس واقعی! ◄

مطالب مرتبط
بنر