شرکت ال جی،گوشی هوشمند G Pro 2 را تایید کرد

يكشنبه ، 27 بهمن 1392 ، 05:30


شرکت ال جی قصد دارد گوشی هوشمند حرفه ای دیگری را در همین ماه میلادی به بازار کره عرضه کند که در حقیقت این گوشی دومین نسخه از سری G Pro است که از لحاظ ظاهری به کل از G2 پیروی می کند. البته از لحاظ جنس بدنه نسبت به G2 تغییرات بسیاری داشته و به نظر می آید که طراحان ال جی سعی کرده اند مشکل ضعف جنس بدنه G2 را برطرف کنند.

 

 

 

به گزارش بانکی دات آی آر، در کشور های آسیایی، فبلت های  5.5 اینچی بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند و در کشور های اروپایی، فبلت های 5 اینچی بیشتر خریداری می شوند و در این میان، شرکت ال جی قصد دارد دومین G Pro را با صفحه نمایشی 5.9 اینچی به بازار عرضه کنند. تحلیل گران شرکت ال جی متوجه شده اند که بازار کره، این توانایی را دارد تا گوشی هایی با صفحه های نمایش بزرگتر از 5.5 اینچی را به فروش برساند.


در حالی که خیلی از منتقدان معتقدند، با اینکه G Pro نتوانست چندان هم موفق باشد ولی G Pro 2 با ظاهر جدید و امکانات بی نظیرش که هنوز هم به صورت رسمی اعلام نشده اند، عملکردی بهتر خواهد داشت.


پیش بینی شده که G Pro 2 از یک دوربین 16 مگاپیکسلی، رم 3 گیگی و پردازنده اسنپ دراگون 800 بهره می برد و به احتمال زیاد در دو نسخه 16 و 32 گیگی به بازار کره عرضه خواهد شد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 


► آی فون بعدی، بستری برای همکاری مشترک سونی و اپل
مریخی ها هم احساساتی اند!+ عکس ◄

مطالب مرتبط
بنر