آی فون بعدی، بستری برای همکاری مشترک سونی و اپل

يكشنبه ، 27 بهمن 1392 ، 14:06


اخیرا اخباری منتشر شده که شرکت اپل قصد دارد برای تولید آی فون بعدی اش از غول تکنولوژی ژاپن، یعنی سونی کمک بگیرد و طی مذاکرات صورت گرفته، قرار شده که شرکت سونی روی دوربین جولوی آی فون بعدی کار کند. البته این دو شرکت با هم همکاری دیگری هم داشته اند و سونی برای گوشی آ‌ی‌فون 5S حسگر CMOS دوربین را ساخت. صد میلیون از این حسگر توسط اپل از سونی خریداری شده است و این عدد رقم قابل توجهی برای سونی به حساب می آید.

 


سری گوشی ها اکسپریای شرکت سونی از رقیبان آی فون به حساب می آیند و حتی اخیرا سونی توانسته با تولید تبلت های وایو به رقیبی برای تبلت های آی پد شرکت اپل تبدیل گردد و همکاری این دو رقیب اتفاق جالبی در زمینه تکنولوژی است.


شرکت اپل هنوز این همکاری را به صورت رسمی اعلام نکرده است و باید منتظر اطلاعیه های بعدی این دو غول تکنولوژی باشیم. احتما اینکه آی فون بعدی در کنگره گوشی های همراه بارسلونا معرفی گردد زیاد است ولی هنوز شرکت اپل به صورت رسمی اعلام نکرده که تصمیم دارد تا قبل از جام جهانی این گوشی را به بازار عرضه کند یا خیر. ولی کاملا مشخص است که تابستان امسال می تواند بهترین زمان برای درآمد زایی اپل باشد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► مشخصات تبلت جدید سونی لو رفت
شرکت ال جی،گوشی هوشمند G Pro 2 را تایید کرد ◄

مطالب مرتبط
بنر