ادوارد اسنودن از رمز عبور همکارانش سو استفاده کرده!

چهارشنبه ، 30 بهمن 1392 ، 05:09



یکی از مقامات آژانس امنیت ملی آمریکا به صورت رسمی اعلام کرد که اخیرا دریافته اند که چند تن از کارمندانشان رمز عبور خود را در اختیار ادوارد اسنودن گذاشته بودند و به همین دلیل، این افراد توبیخ یا اخراج شده اند. این افراد پس از ادوارد اسنودن، بزرگترین مقصران این رسوایی هستند و به نظر نمی آید که NSA به راحتی از این افراد بگذرد.

 

 


یکی از این افراد از مقاماتی بوده که در بالادست ادوارد اسنودن قرار می گرفته و هم اکنون کار خود را از دست داده و در حقیقت اخراج شده است. بیان شده که ادوارد اسنودن از این فرد درخواست کرده بوده تا حساب کاربری سیستم امنیتی و رمز عبور خود را در کامپیوتر اش وارد کند و فرد از این جریان که اسنودن می تواند از رمز عبورش سو استفاده کند، بی خبر بوده.


در ماه گذشته هم خبرگزاری رویتر در مورد اینکه ادوادر اسنودن از رمز ورود حساب کاربری سیستم امنیتی 20 الی 25 نفر از همکارانش استفاده می کرده، خبر داد.


یکی دیگر از اعضای سازمان امنیتی آمریکا به فوربس گفته که اسنودن بدون فریب دادن افراد رمز ها را بدست آورده است. خود اسنودن ادعا کرده که رمز عبوری را سرقت نکرده. با این حال دو نفر دیگر هم اخیرا توبیخ شده اند و فعلا حق دسترسی به اطلاعات محرمانه را نخواهند داشت.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

► با یک میکروچیپ وارد دنیای سه بعدی ای از بدن انسان شوید
مردی که 2 میلیون کودک را نجات داده است ◄

مطالب مرتبط
بنر