جی 2 مینی در راه است

شنبه ، 3 اسفند 1392 ، 05:37


شرکت ال جی در روز گذشته به صورت رسمی اعلام کرد که قصد دارد نسخه مینی گوشی محبوب و پرچم دارش که جی 2 نام دارد را به بازار عرضه کند و در کنگره گوشی های همراه، این گوشی را در عموم به نمایش گذاشته خواهد شد. این گوشی مینی سخت افزاری ضعیف تر از خود جی 2 خواهد داشت و فقط  از یک گیگ رم بهره می برد و پردازنده چهار هسته ای آن توانی برابر 1.2 گیگاهرتز دارد.

 

 


یکی از شایعاتی که در مورد این گوشی منتشر شده، این است که در دو نسخه عرضه خواهد شد و یکی از مدل های آن دو سیم کارته خواهد بود. صفحه نمایش این گوشی 4.7 اینچ خواهد بود و خوشبختانه از همان زمان عرضه سیستم عاملش اندروید 4.4 کیت کت خواهد بود.


دوربین این گوشی هوشمند، 8 مگاپیکسل خواهد بود و از همه جالب تر باتری این گوشی است که به نسبت سخت افزارش بسیار خوب انتخاب شده و مدت زمان کار با آن حتی از جی 2 با این باتری 2440 میلی آمپری، بهتر خواهد بود. این گوشی بر خلاف جی 2 از Micro SD پشتیبانی می کند و حافظه داخلی اش هم 8 گیگ است.


این گوشی در ماه مارس وارد بازار روسیه خواهد شد و در ماهه آپریل هم وارد بازار جهان خواهد شد. این گوشی دارای چهار رنگ سفید، مشکی، قرمز و طلایی است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► نگاهی به برندگان بهترین گوشی همراه در ادوار کنگره موبایل
با یک میکروچیپ وارد دنیای سه بعدی ای از بدن انسان شوید ◄

مطالب مرتبط
بنر