نگاهی به برندگان بهترین گوشی همراه در ادوار کنگره موبایل

شنبه ، 3 اسفند 1392 ، 14:01


در چهار سال گذشته اتفاقات بسیار جالبی در دنیای گوشی های همراه رخ داد و دیدم که همه کاربران گوشی های صفحه کلیدی و ساده به گوشی های هوشمندی که از صفحه های نمایش لمسی بهره می بردند، روی آوردند. این جریان به شدت کنگره جهانی موبایل را تحت تاثیر قرار داد که در سال 2010 بخش اهدای جوایز این کنگره تصمیم گرفت تا بخش بهترین گوشی را حذف کنند و بیشتر مراسم اهدای جوایز را روی لوازم جانبی موبایل متمرکز کند.

 


در سال 2011 اپل با نسخه چهارم آی فون وارد این کنگره شد و توانست نظر همه و منتقدان این کنگره جهانی را به خود جلب کند. آی فون 4 در مراسم اهدای جوایز کنگره جهانی موبایل توانست عنوان بهترین گوشی همراه را به خود اختصاص دهد. این اولین و تنها جایزه ای است که اپل توانسته در این بخش از کنگره جهانی را به خود اختصاص دهد.

 

 

در سال 2012 شرکت سامسونگ با به نمایش گذاشتن گلکسی اس 2 همه را شگفت زده کرد و به خاطر صفحه نمایش با کیفیت و بدنه سبک اش به یکی از محبوب ترین گوشی های هوشمند آن سال تبدیل شد و توانست عنوان بهترین گوشی هوشمند را به خود اختصاص دهد.

 

 

سال گذشته هم باز سال سامسونگ بود و این شرکت کره ای با پرده برداری از گلکسی اس 3 دوباره موفقیت سال گذشته خود را تکرار کرد و توانست برای دومین سال متوالی جایزه بهترین گوشی هوشمند سال را دریافت کند. امسال هم شرکت سامسونگ پنجمین نسخه از کهکشانی های خود را به نمایش خواهد گذاشت و همچنین ممکن است که اپل هم با محصولی جدید به کنگره جهانی موبایل بازگردد.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► چگونه تاریخچه آنچه که در فیس بوک جستجو کرده اید را پاک کنید
جی 2 مینی در راه است ◄

مطالب مرتبط
بنر