ساعت هوشمند گلکسی گیر 2 تایید شد

يكشنبه ، 4 اسفند 1392 ، 12:34


بالاخره شایعاتی که اخیرا در مورد دومین ساعت هوشمند شرکت سامسونگ منتشر شده بود به حقیقت پیوست و امروز این غول تکنولوژی تصاویری از این محصول محبوبش را منتشر کرده و از امکانات جدیدش هم صحبت به میان آورده. گیر 2 در دو نسخه عادی و نئو عرضه خواهد شد که کمی از لحاظ ظاهری با هم تفاوت دارند. گیر 2 از لحاظ وزنی از اولین نسخه این ساعت هوشمند سبک تر بوده و با این حال همان صفحه نمایش 1.63 اینچی پشتیبانی می کند.

 

 

سیستم عامل گیر 2، دیگر اندروید نخواهد بود و سامسونگ تصمیم گرفته از سیستم عامل جدید خودش که "تیزن" نام دارد در این ساعت هوشمند بهره ببرد. دومین گلکسی گیر از یک پردازنده دوهسته ای 1 گیگا هرتزی بهرمند است که برای یک ساعت هوشمند بسیار مناسب به نظر می آید.

 

 

در گلکسی گیر 2 سنسور های بسیاری قرار گرفته که برای بررسی وضعیت سلامتی بسیار مفید هستند. باتری گیر 2 توانی برابر 315 میلی آمپر دارد و از لحاظ حافظه داخلی همچون اولین نسخه گلکسی گیر خواهد بود.


دوربین ساعت هوشمند گلکسی گیر 2، دو مگاپیکسل خواهد بود و وزنی برابر 55 گرم دارد. هنوز تاریخ عرضه این ساعت هوشمند محبوب مشخص نشده ولی به نظر می آید که سامسونگ قصد دارد این ساعت را به همراه گوشی هوشمند گلکسی اس 5 اش به بازار جهانی عرضه کند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► ویندوز 8 در حال سقوط است
چگونه تاریخچه آنچه که در فیس بوک جستجو کرده اید را پاک کنید ◄

مطالب مرتبط
بنر