بالاخره از پنجمین کهکشانی سامسونگ به صورت رسمی پرده برداری شد

سه شنبه ، 6 اسفند 1392 ، 13:07


روز گذشته، رویداد Unpacked 5 برگزارشد و پس از مدت ها انتظار، از پنجمین گلکسی اس پرده برداری شد. در روز گذشته درمورد عکسی صحبت کردیم که در آن گوشی های ناشناخته ای دیده می شد که به نظر می آمد که گلکسی اس 5 باشند و این موضوع حقیقت داشت. سامسونگ دوباره مانند اس 4 ریسک نکرده و با سخت افزاری خوب ولی نه چندان قوی گلکسی اس 5 را طراحی کرده است.

 


به گزارش بانکی دات آی آر، سامسونگ در ساخت اس 5 از پردازنده اسنپدراگون 800 بهره برده و این پرچم دار جدید سامسونگ به 2 گیگ رم مجهز خواهد بود. یکی از نقاط قوت این گوشی هوشمند، دوربین 16 مگاپیکسلی اش است. اندازه صفحه نمایش اس 5، 5.1 اینچ بوده و کیفیت نمایشش به صورت Full HD است.

 

 


سیستم عامل این گوشی آخرین نسخه از اندورید کیت کت که در حقیقت نسخه 4.4.2 آن است، خواهد بود. البته سامسونگ همچنان تاچ ویز را کنار نگذاشته و کیت کت تحت پلت فورم تاچ ویز طراحی خواهد شد. بزرگترین ضعف اس 5، بدنه پلاستیکی اش است؛ در عوض این ضعف، سامسنوگ این گوشی را در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و طلایی عرضه خواهد شد.


این گوشی از حسگر اثر انگشت بهره خواهد برد و همچنین این قابلیت را دارد تا ضربان قلب شما را مانیتور کند که این امکان جدیدی است که در هیچ کدام از گوشی های هوشمند قبلی ندیده ایم. هنوز تاریخ دقیق عرضه اس 5 بیان نشده است ولی به احتمال زیاد این پرچم دار جدید سامسونگ تا آخر مارس وارد بازارجهانی شود.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 


► نسل دوم گوشی های دو صفحه نمایشی در راه هستند
تصویری جالب از یک ویدئو که سامسونگی ها را به وجد آورد ◄

مطالب مرتبط
بنر