ال جی جی فلکس در اوج

چهارشنبه ، 14 اسفند 1392 ، 13:29


شرکت ال جی پس از تولید اولین گوشی هوشمند با صفحه نمایش خمیده توانست مورد توجه طرفداران این مدل گوشی ها قرار بگیرد. این گوشی که از یک پزدازنده اسنپدراگون 800 پشتیبانی می کند، صفحه نمایشی 6 اینچی دارد و باتری اش توانی برابر 3500 میلی امپر دارد.

 

 

 

این گوشی در هفته گذشته در مراسم IF Product Design Awards که هرساله به بهترین طراحی های سال جایزه می دهد، توانست جایزه بهترین محصول طراحی شده در دو سال 2013-2014 را به خود اختصاص دهد و همچنین یک گواهی نمایه طلایی هم به شرکت ال جی بابت دریافت این اجایزه اهدا شد. داوران IF معتقدند که قرار گرفتن تمام دکمه های این گوشی در پشتش، یک نوآوری بوده که قبلا آن را ندیده ایم و این کار حتی سیستم کار با گوشی را راحت تر کرده است.


یکی دیگر از دلایلی که این جایزه به ال جی جی فلکس اهدا گشته این است که این شرکت از فناوری ای جدید به نام POLED برای صفحه نمایشش استفاده کرده است و توانسته صفحه نمایش خمیده را برای علاقمندانش به ارمغان بیاورد.

 


در روز گذشته بالاخره سیستم عامل اندروید کیت کت برای ال جی جی فلکس عرضه شد و یک قابلیت جدید به این گوشی افزوده شده که قبلا در هیچ یک از گوشی های هوشمند ندیده ایم.


سیستم عامل کیت کت به کاربران جی فلکس این امکان را می دهد که بتوانند با کیفیت 4K تصویربرداری کرده و در حقیقت هر فریم خود را متشکل از 2160 پیکسل برداشت کنند. این گوشی تا به امروز در بیشتر کشور های دنیا عرضه شده و به خاطر امکانات بسیار خوبش توانسته مورد توجه قرار بگیرد.


جی فلکس هم اکنون در کشور ایران هم عرضه شده و قیمتی برابر دو میلیون و صد و پنجاه هزار تومان دارد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► گران قیمت ترین آی فون دنیا تولید شد
بالاخره قیمت گلکسی اس 5 مشخص شد ◄

مطالب مرتبط
بنر