بالاخره قیمت گلکسی اس 5 مشخص شد

پنجشنبه ، 15 اسفند 1392 ، 10:44


در روز گذشته شرکت مخابراتی اورانژ گوشی گلکسی اس 5 را در فروشگاه آنلاین کشور رومانیای خود قرار داد. این اوپراتور قیمت نسخه Unlock گلکسی اس 5 را 699 یورو اعلام کرده است. شرکت اورانژ اعلام کرده که این گوشی در روز 11 آوریل آماده فروش خواهد شد.


شرکت اورانژ فقط سه رنگ سفید، مشکی و آبی را برای فروش قرار داده است و هنوز رنگ طلایی اش برای فروش قرار داده نشده است. قیمت نسخه قراردادی 2 سالانه این گوشی هم 249 یورو است. این قیمت های اعلام شده بسیار بالا بوده و خیلی از تحلیل گران معتقدند که ممکن است سامسونگ نتواند به هدف فروشش برسد.


به دنبال رومانیا، سه اوپراتور وودافون، تی موبایل و کی پی ان در کشور هلند این گوشی را برای پیش فروش در وب سایت خود قرار داده اند. از میان این سه اوپراتو فقط وودافون توانسته رنگ طلایی این گوشی را برای پیش فروش قرار دهد و بقیه اوپراتور ها سه رنگ دیگر را به فروش می رسانند.


در هلند هم نسخه Unlock و 16 گیگی گلکسی اس 5 قیمتی برابر 700 یورو دارد ولی برای یک قرارداد 2 ساله به ازای هر ماه باید مبلغی حدود 50 یورو پرداخت شود.


گلکسی اس 5 که تغییر چندانی نسبت به اس 4 نداشته و باز هم بدنه ای پلاستیکی دارد و فقط کمی باتری اش قوی تر شده و امکاناتی چون دوربین قوی تر و حسگر اثر انگشت به آن افزوده شده است، به نظر نمی آید که بتواند همه کسانی که گلکسی اس 4 دارند را به خود جذب کند.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

 

► ال جی جی فلکس در اوج
نازکترین گوشی هوشمند دنیا عرضه شد ◄

مطالب مرتبط
بنر