گران قیمت ترین آی فون دنیا تولید شد

شنبه ، 17 اسفند 1392 ، 10:00

 


شرکتی در کشور انگلستان دست به تولید آی فونی لوکس زده تا در برابر برند هایی چون ورتو و پورش دیزاین ایستادگی کند. این شرکت که Alchemist London  می گوید قصد داشته محصولی بسازد که آن قدر لوکس باشد که برای عظمت معنای دوباره ای ارائه کند. این شرکت برای ساخت این آیفون جواهر نشان سفارشی، هفت ماه وقت صرف کرده است.

 

 

این تلفن هوشمند که "آیفون یک میلیون دلاری" نام گرفته است و دارای یک قاب طلایی 24 عیار دست ساز و 700 عدد الماس است که در مجموع هفت قیراط وزن دارد. همان طور که از نام این گشوی مشخص است، قیمت این گوشی یک میلیون دلار است.


این شرکت اعلام کرده که قصد دارد به زودی قاب هایی از طلا و الماس برای آی فون ها، آی پد ها و لپ تاپ های اپل به بازار عرضه کند که همگی قیمت بالایی خواهند داشت.

 

 

بخش پشتی این آیفون یک میلیون دلاری، از طلای 24 عیار ساخته شده و در آن 53 الماس که به شکل برند اپل، یعنی سیب تراش خورده اند تعبیه شده است. دکمه هدایت این گوشی نیز از طلای 24 عیار و یک الماس دو قیراطی که در وسط قرار گرفته، ساخته شده است!


این آی فون در حقیقت نسخه 5 ام این گوشی است و از حسگر اثر انگشت 5 اس روی آن خبری نیست. این گوشی و تجهیزات آن از جمله یک شارژر و کابل USB در یک جعبه سفارشی تعبیه شده اند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► بیل گیتس 58 ساله دوباره به عنوان ثروتمندترین شخص سال معرفی شد
ال جی جی فلکس در اوج ◄

مطالب مرتبط
بنر