عینک هوشمند سامسنوگ با فناوری منحصربه فرد

دوشنبه ، 19 اسفند 1392 ، 12:49


شرکت سامسونگ که در این چند ماهه به شدت فعالیتش افزایش یافته، پس از معرفی دو ساعت هوشمند جدید و پنجمین کهکشانی ای، نسل جدید فناوری پوشیدنی اش که عینک هوشمند این غول کره ای خواهد بود را معرفی می کند. خاص ترین ویژگی گلکسی گلاس این است که انگشتان دست را به صفحه کلید مجازی تبدیل می‌کند.

 

 

 


شركت سامسونگ در رقابت با عینک گوگل، قصد دارد عینک هوشمندی را طراحی کند که امکان تایپ کردن روی انگشتان دست را فراهم می‌کند. طرح ثبت اختراع شده سامسونگ در اوت 2013 شامل عینک هوشمند Galaxy Glass مجهز به یک دوربین است که صفحه کلید واقعیت افزوده‌ای را بر روی انگشتان دست کاربر به نمایش می‌گذارد.
حروف الفبا بر روی بندهای انگشتان و کف دو دست و اعداد در قسمت کنار انگشتان نقش می‌بندد و کاربر با کمک شست دست، بر روی حرف مورد نظر کلیک می‌کند. دوربین با ضبط تصاویر حرکت شست یا تشخیص فشار بر روی هر بند، حرف مورد نظر را بصورت لحظه‌ای شناسایی و تایپ می‌کند.

 


تاکنون نمونه اولیه‌ای از عینک هوشمند Galaxy Glass رونمایی نشده است، با این حال مسئولان شرکت از ورود نسل جدید فناوری پوشیدنی سامسونگ به بازار تا اواخر سال جاری میلادی خبر می‌دهند. این موضوعات در حالی مطرح می گردند که هنوز گوگل گلاس برای در دست گرفتن عموم مردم عرضه نشده و هنوز هم شرکت گوگل تصمیم به چنین کاری ندارد!

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

► گلکسی اس 5 در آتش
اپل سامسونگ را گوش مالی می دهد ◄

مطالب مرتبط
بنر