گلکسی اس 5 در آتش

سه شنبه ، 20 اسفند 1392 ، 05:34


در روز گذشته آتش مهار نشدنی ای باعث تخریب کرخانه ای واقع در شهر آنسونگ کشور کره جنوبی شد. این کارخانه که PCB نام دارد، یکی از کارخانه هایی است که برای تولید گوشی جدید و پرچم دار شرکت سامسونگ یعنی گلکسی اس 5 به فعالیت می پردازد.

 

 

حدود 273 تن از آتش نشانان شهر آنسونگ برای خاموش کردن آتش درون این کارخانه دست به کار شدند و پس از خاموش کردن آتش و محاسبه، کارخانه PCB اعلام کرده که حدود 1 میلیارد دلار به این شرکت خصارت وارد شده است.

آتش سوزی در ساعت 7 صبح روز یک شنبه آغاز شده است و بیان شده که تمام تجهیزات و تولیدات آتش گرفته اند و چیزی سالم نمانده است. 81 دستگاه کامیون شامل 273 تن آتش نشان برای خاموش کردن آتش PCB، به این کارخانه رفتند و حدود 6 ساعت عملیات خاموش کردن آتش ادامه داشته است.

 

این شرکت به تولید مدار های گلکسی اس 5 می پرداخته و شرکت سامسونگ اعلام کرده که این تنها کارخانه ای بوده که به تولید مدار های اس 5 می پرداخته. شرکت سامسنوگ اعلام کرده که این اتفاق به این معنی نیست که ما نمی توانیم این گوشی را در تاریخ 11 آپریل 2014 به بازار عرضه کنیم؛ ولی ممکن است که این گوشی در بعضی از مناطق دیرتر عرضه شود و به طور حتم این اتفاق در میزان و زمان عرضه بی تاثیر نخواهد بود.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► اوراکل وارد دنیای اپلیکیشن های موبایل ها می شود
عینک هوشمند سامسنوگ با فناوری منحصربه فرد ◄

مطالب مرتبط
بنر