اوراکل وارد دنیای اپلیکیشن های موبایل ها می شود

سه شنبه ، 20 اسفند 1392 ، 13:24


شرکت اوراکل که مدت هاست در زمینه آی تی به فعالیت می پردازد و توانسته در این مسیر موفق باشد، اخیرا با عرضه ابزار جدید خود به‌ طور رسمی وارد بازار راهکارهای مدیریت دستگاه‌های موبایلی سازمانی شد که این روزها از محبوبیت زیادی برخوردار است.

 


اوراکل که سال هاست به تولید نرم‌افزارهای سازمانی می پردازد، محصول جدید خود را با نام Oracle Mobile Security و در قالب مجموعه ‌ای از ابزارها معرفی کرد که در راستای محصولات کنونی اوراکل در حوزه هویت و کنترل دسترسی ارتقا یافته است و به سازمان‌ها در جهت اجرای سیاست‌های استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی شخصی در محل کار کمک می‌کند تا بتوانند ضمن دنبال کردن این فرآیند، اطلاعات خود را ایمن نگه دارند.

 

 

این مجموعه نرم افزاری  با ارایه سیستم کنترلی روی همه بخش ‌ها، نگرانی‌های مربوط به ناامنی اطلاعات به ‌اشتراک گذاشته شده در سرویس‌هایی مانند Dropbox  و Gmail و دیگر خدمات مبتنی بر فضای پردازش ابری را کاهش می‌دهد.


این ابزار جدید یک فضای کاربری موبایلی ایمن را ارایه می ‌دهد تا بدون هر گونه نگرانی از ابزارها و داده‌های سازمانی روی دستگاه‌های الکترونیکی همراه استفاده شود. تکنیک موجود در این ابزار نه تنها به مراکز IT در سازمان‌ها امکان می‌دهد تا اطلاعات خود محافظت کنند، بلکه از حریم شخصی کاربران نیز پشتیبانی می‌کند.


شرکت اوراکل گفته که در این مجموعه نرم‌افزاری موبایلی بر "ابزارها به صورت کاربر- محور" تاکید داشته و به کمک آن مدیریت کافی و ایمن برای دستگاه‌های موبایلی در فضای کاری را فراهم کرده است. قیمت این نرم افزار هنوز به صورت دقیق مشخص نشده است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► آنچه که باید از iOS 7.1 بدانید
گلکسی اس 5 در آتش ◄

مطالب مرتبط
بنر