ال جی با پرچم دار جدیدش وارد نیمه دوم سال 2014 می شود

پنجشنبه ، 22 اسفند 1392 ، 10:53


از آغاز سال 2010 شرکت ال جی توانست با آغاز خط تولید سری گوشی های G اش در سطح بازار جهانی مطرح گردد و حتی در لیست بهترین تولید کنندگان گوشی های هوشمند جای بگیرد. گوشی G2 این شرکت را به اوج خود رساند و سپس با عرضه G Flex این برند توانست باز هم جلوی همه رقیبان خود ایستادگی کند. درحالی که این شرکت در حال برنامه ریزی برای عرضه دومین نسخه G Pro است، خبرهایی از G3 به گوش می رسد.


بیان شده که قرار است اولین پرچمدار ضد آب ال جی در نیمه دوم 2014 به بازار جهانی عرضه شود و متاسفانه تاکنون، فقط اطلاعات کمی از مشخصات سخت افزاری آن منتشر شده است. با این‌‎حال، خبرهای اولیه مدعی هستند که LG G3 توسط یک صفحه نمایش 5.5 اینچی Quad-HD با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل، یک پردازنده 64 بیتی، رم 3 گیگابایتی و یک دوربین 16 مگاپیکسلی همراهی خواهد شد.


از آنجایی که ویژگی ضد آب بودن یک گوشی هوشمند به یک استاندارد برای گوشی‌های مطرح و خوب تبدیل شده، احتمالا جی 3 ال‌جی نسبت به آب مقاوم خواهد بود .


بی شک می توان گفت که ال جی قصد دارد این گوشی را برای رقابت با اکسپریا Z2 و گلکسی اس 5 به بازار جهانی عرضه کند تا بتواند با سبک طراحی خاص و سخت افزار قوی اش در برابر دو غول اندرویدری دیگر ایستادگی کند.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► ظاهر جدید اینستاگرام را تجربه کنید
آنچه که باید از iOS 7.1 بدانید ◄

مطالب مرتبط
بنر