اچ تی سی پرچمدار و اولین گوشی هشت هسته ای خود را معرفی کرد

پنجشنبه ، 7 فروردين 1393 ، 09:59


در شب روز 25 مارس در کنفرانس اختصاصی اچ تی سی ، این شرکت محصول جدید خود را به صورت رسمی معرفی کرد و جایگزین شایسته ای برای نسل قبل پرچمدار خود، یعنی اچ تی سی وان معرفی کرد . همان طور که مشخص است این گوشی به شدت شبیه اچ تی سی وانی است که در سال 2013 به بازار جهانی عرضه شد.

 


از جزئیات این گوشی که HTC One New نام دارد، می توان به پردازنده فوق العاده قوی اسنپ دارگون 801 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز ، باتری تقویت شده 2600 میلی آمپر ساعتی ، صفحه نمایش 5 اینچی ، دوربین دو گانه 5 مگاپیکسلی ، رم 2 گیگا بایتی و همچنین تعبیه درگاه کارت حافظه اشاره نمود که این گوشی را از بهترین و زیباترین گوشی های اندرویدی روز جهان کرده است .

 

در حالی که شرکت سامسونگ یک بار گلکسی اس 4 را با  خبر بعدی در مورد اولین گوشی اندرویدی 8 هسته ای است که این بار نیز اچ تی سی می خواهد تا این محصول را برای اولین بار عرضه نماید . اچ تی سی  چین وجود این گوشی را تایید کرده و نام آن را Desire 616 یا 616W بیان کرده اند . تقاضا برای گوشی های 8 هسته ای در چین رو به افزایش است ، و به همین دلیل است که اچ تی سی چین قصد تولید این گوشی را دارد.


البته می توان گفت که گوشی های 8 هسته ای از گوشی های 4 هسته ای سریعتر نخواهند بود و بسته به سرعت پردازنده عملکرد متفاوتی خواهند داشت . جنس این گوشی از پلاستیک خواهد بود و سرعت پردازنده آن 1.7 گیگاهرتز ؛ از جزئیات این گوشی می توان به رم 1 گیگا بایتی ، صفحه نمایش 5 اینچی ، دوربین 8 مگاپیکسلی و اندروید 4.2.2 اشاره نمود . با دیدن این جزئیات می توان گفت ، این گوشی از گوشی های رده بالای بازار نیست و تنها برای تقاضای زیاد کاربران چینی ساخته خواهد شد . اما باید  در انتظار بمانیم و ببینیم که اچ تی سی چه زمانی دست به تولید این گوشی خواهد زد .


اچ تی سی از روز قبل رونمایی اچ تی سی وان جدید، پیش فروش این گوشی را به کمک ورایزن آغاز کرده و به زودی مشخص خواهد شد که این گوشی چه قدر توانسته نظر اچ تی سی دوستان را به خود جذب کند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

► روز های طلایی اینستاگرام
کد هایی که دنیای اندروید شما را تحت بررسی قرار می دهند ◄

مطالب مرتبط
بنر