مایکروسافت، کینکت را وارد دنیای کامپیوتر های شخصی می کند

دوشنبه ، 11 فروردين 1393 ، 12:23


پس از این همه مدت انتظار برای اینکه دارندگان کامپیوتر های شخصی بتوانند از بازی های حرکتی بهره ببرند، شرکت مایکروسافت به صورت رسمی در هفته گذشته اعلام کرد که قصد دارد نسخه ای از کینکت را برای کامپیوتر های شخصی عرضه کند.

 


مایکروسافت تصاویری از این کینکت را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده و با مشاهده این تصاویر متوجه می شوید که این کینکت به شدت به نسخه ای که در اکس باکس وان قرار گرفته، تشابه دارد و به ‌هیچ عنوان از نظر ظاهری نسبتی با کینتک اکس باکس 360 نخواهد داشت. تنها تفاوت ظاهری این دستگاه با کینکت اکس باکس وان عدم وجود لوگوی سبز رنگ اکس باکس برروی اینوسیله است که نمونه مربوط به اکس باکس آن را در تصویر مشاهده می‌‌نمایید.


این دستگاه منبع تغذیه خود را از یک آداپتور خواهد گرفت که محدوده ولتاژ 100 تا 240 ولت را پوشش خواهد داد و همچنین خروجی این کینکت نیز از طریق درگاه USB نسخه 3  صورت خواهد گرفت و به همین دلیل نیز مشکلی در انتقال داده‌های حجیم تصویری وجود نخواهد داشت.

 

همچنین مایکروسافت در اقدامی همزمان بسته نرم‌ افزار برنامه نویسی و توسعه نرم‌ افزاری این ابزار جانبی را نیز برای طراحی برنامه‌های مفید برای آن عرضه نمود که می‌توان از طریق آن به یک کیت توسعه نرم‌‌افزاری کامل که همخوانی کامل با نسخه نهایی این ابزار دارد دست یافت و همین امر می‌واند در رواج این نسخه از کینکت درمیان دارندگان PC تاثیر بسیار شایانی داشته باشد زیرا هرچقدر که برنامه‌های کاربردی بر مبنای این ابزار بیشتر باشند میزان استقبال مخاطبین نیز از آن بالاتر خواهد رفتو این امر به معنای سود بیشتر برای مایکروسافت خواهد بود.


زمان عرضه این محصول توسط مایکروسافت تابستان 2014 اعلام شده است و تا چند ماه دیگر شاهد ورود آن به بازار خواهیم بود. مایکروسافت در حالی این محصول را رونمایی کرده که سونی هم از پروژه ای مشابه پرده برداری کرده است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► اینترنت اکسپلورر با امکاناتی جدید باز می گردد
چگونه گوشی یا تبلت خیس شده خود را نجات دهید! ◄

مطالب مرتبط
بنر