نهایت قدرت یک گوشی هوشمند را با یک استارتاپ چینی تجربه کنید

سه شنبه ، 19 فروردين 1393 ، 04:42


همه ما می دانیم که یکی از بزرگترین مشکلات این گوشی های هوشمندی که در دست داریم، اتمام سریع باتری های آنها به حساب می آید. حتما پیش آمده که با آی فون خود در حال انجام بازی مدرن کامبت و یا آسفالت بوده اید که باتری گوشی شما به اتمام رسیده است.

 

 


در حال حاضر برای حل این مشکل شرکت هایی که به تولید لوازم جانبی می پردازند، کاور هایی تولید کرده اند که کاربر را از باتری دیگری بهرمند می کنند. قیمت این کاور ها چندان هم کم نیست و گاهی قیمتشان اندازه یک گوشی هوشمند دیگر است.زیرا به هر حال یک وسیله جانبی لوکس به حساب می آیند.


دراین حال یک شرکت نه چندان معروف چینی با گوشی هوشمندی به نام اتون ثور، زیبایی و قدرت را با هم و در کنار هم ارائه داده است. اتون ثور با باتری 5000 میلی آمپری، قول 1100 ساعت استند بای یا 46 روز کار با گوشی را  به کاربرانش داده است. برای درک بهتر می توانیم گوشیش های معروف موجود در بازار را با هم مقایسه کنید. اپل آیفون 5S  حدود 250 ساعت یا 10 روز زمان استند بای به شما می‌دهد و اس 4 از سامسونگ 15 روزگوشی را در حالت استند بای نگه می‌دارد، اما اتون ثور 21 ساعت مکالمه همزمان با اتصال به شبکه 3G  را برای کاربرانش به ارائه می دهد.


از نظر سخت افزاری هم این هوشمند مجهز به اولین پردازنده 8 هسته ‌ای واقعی دنیا یعنی مدیا تک MT6592، رم 2 گیگابایتی و رابط گرافیکی Mali-450 است و فعلا هیچ اطلاعاتی از صفحه نمایش آن درز نکرده است.
شرکت سازنده این گوشی اعلام کرده که تا اوایل ماه می، پیش فروش این گوشی هوشمند را آغاز خواهد کرد ولی هنوز از قیمت و زمان عرضه قطعی اش صحبتی به میان نیاورده است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► USB جدید در راه است
لومیا 930 با ویژگی های هیجان انگیزی می آید ◄

مطالب مرتبط
بنر