شاید تابستان میزبان آی فون جدید باشد

شنبه ، 23 فروردين 1393 ، 05:37


مدتی است تصاویری از آی فون های بعدی در وب سایت های معتبر فناوری اطلاعات و همچنین شبکه های اجماعی منتشر شده که باعث شده اند همه گمان کنند که به زودی آی فون بعدی وارد بازار خواهد شد.


اخیرا شماتیکی که ابعاد دو نسخه آتی آیفون (یکی اسمارتفون و دیگری فبلت) را نشان می‌داده منتشر شده است. اپل آیفون 6 با صفحه 4.7 اینچی با طول 137 میلی متر، عرض 66 میلیمتر و قطر 7.0 میلیمتر و آیفون فبلت  5.7 اینچی با طول 157 میلیمتری، عرض 77 میلیمتری و قطر 6.7 میلیمتری در فضای نت منتشر شده‌اند. در ضمن تعجبی هم نخواهد داشت که مدل بزرگتر همان اپل آیفون ایر باشد.

 

MacRumors  به طراحی به نام فری پسکشر مبلغی داده تا هر دو تلفن هوشمند را بر اساس شماتیک منتشر شده طراحی کند. در تصاویر آیفون طراحی دشه گوشه‌هایی گردتر، بزل بالایی، پایینی و کناری باریکتر و انتقال دکمه پاور از سمت راست به قسمت چپی را می‌بینیم.


شرکت اپل هنوز صحبتی از آی فون بعدی به میان نیاورده است ولی هنوز تحلیل گران معتقدند که تابستان امسال آی فونی به بازار عرضه خواهد شد تا این شرکت فروش ویژه خود در جام جهانی از دست ندهد.

 


بعلاوه شایعاتی هم وجود دارد که می‌گوید اپل، آیفون 6 با صفحه 4.7 اینچی را همین امسال معرفی خواهد کرد و مدل بزرگتر سال آینده وارد بازار خواهد شد. در تصاویر زیر آیفون 6 را طبق شماتیک منتشر شده قرار دارد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► شرکت نیکون با سیستم عامل اندروید باز می گردد
با ویوو جدیدترین فلش ال ای دی را تجربه کنید ◄

مطالب مرتبط
بنر