Carousel، سرویس موبایلی دراپ باکس

دوشنبه ، 25 فروردين 1393 ، 13:50


وقتی نام فضای ابری به میان می آید اکثر افراد دراپ باکس را به یاد می آورند و برای آنها دراپ باکس مطرح ترین فضای ابری به حساب می آید. در این حال، دراپ باکس سرویس جدیدی رونمایی کرد که کاربرانش با استفاده از آن امکان ذخیره و مدیریت عکس‌ها و ویدیو‌های‌ روی موبایل‌ شان را پیدا می‌کنند که  Carouselنام دارد و با معرفی این سرویس بسیاری معتقدند تعداد کاربران این سرویس به سرعت افزایش پیدا خواهد کرد با اینکه هم اکنون دراپ باکس میلیون ها کاربر دارد.

 

 


هفته گذشته دراپ ‌باکس در سانفرانسیسکو از آخرین خدمات خود را پرده برداری کرد و کاربران این سرویس هنگامی که خدمت جدید دراپ‌ باکس با عنوان Carousel معرفی شد غافلگیر شدند. با استفاده از این امکان کاربران می‌توانند تمام عکس‌ها و ویدیوهایی که با استفاده از موبایل خود گرفته ‌اند را مدیریت کرده و آنها را بر اساس معیارهای مختلفی مانند زمان دسته بندی کنند و همچنین آنها را در فضای دراپ‌ باکس ذخیره و با دوستان خود به اشتراک بگذارند. کاربران همچنین می‌توانند عکس‌های انتخابی‌ خود را به دوستانی که نام و شماره تلفن و آدرس ایمیل‌ آنها در گوشی هوشمندشان ذخیره شده، ایمیل کنند.


از طرفی دراپ باکس برنامه مدیریت پست های الکترونیکی خود را به نمایش گذاشت که Mailbox نام دارد و در همه وسایل هوشمند قابل استفاده است. از این به بعد کاربران دراپ باکس می توانند با یک ایمیل، دو حساب کاربری دراپ باکس داشته باشند.


در این نشست دراپ‌ باکس امکان ایجاد ارتباط بین دو حساب کاربری دراپ‌ باکس در آینده ‌ای نزدیک برای همه کاربران این سرویس، تنها وعده مدیران دراپ ‌باکس نبود. قرار است کاربران دراپ‌ باکس به زودی بتوانند به صورت مشترک با دوستان و همکاران خود روی اسنادی که با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند کار کنند.


این امکانات نشان دهنده رشد دراپ باکس در این چند سال اخیر هستند و مشخص است که این شرکت به فکر این است که خود را به بزرگترین و مشهورترین فضای ابری دنیا تبدیل کند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

 

► دست اچ پی هم رو شد!
گرگ کریستی، مغز متفکر آی فون از اپل بیرون خواهد آمد ◄

مطالب مرتبط
بنر