ال جی جی 3 در راه است

شنبه ، 30 فروردين 1393 ، 13:11


بالاخره پس از گذشت مدتی از عرضه اچ تی سی وان ام 8، گلکسی اس 5 و سونی اکسپریا زد2، اطلاعاتی از ال جی جی 3 در وبلاگ بلغاری نیکسانبال منتشر شد. این بلاگ سابقه خوبی در انتشار این نوع اطلاعات دارد، اما حتما بخاطر داشته باشید که فعلا هیچ چیز رسمی نیست. تا بحال می‌دانیم که به احتمال خیلی زیاد این پرچمدار مجهز به صفحه QHD خواهد شد و به عنوان یکی از برتری های جی 3 مطرح خواهد شد.

 

 


فردی که دستگاه را از نزدیک دیده است از واژه”برانگیزنده” استفاده کرده که البته فقط در توصیف صفحه نمایش چنین نبوده است. احتمال اینکه این دستگاه مجهز به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی باشد زیاد است و این در حالی است که این صفحه در بدنه‌ ای به اندازه بدنه سامسونگ گلکسی اس 5 جای خوهد گرفت. ال جی اینکار را با باریکتر کردن بزل‌ها انجام داده است.


گفته می‌شود طراحی جی 3 دنباله روی سنت و شبیه به طراحی جی 2 خواهد بود و دکمه‌ های اصلی همان پشت و بدنه هم از پلی کربنات ساخته خواهد شد.احتمالا در این هندست با پلاستیک مات به جای پلاستیک براق استفاده شده در جی 2 برخورد خواهیم کرد.


بعلاوه بخش پلاستیکی پشت جی 3 یاد آور ساختار با کیفیت استفاده شده در ام 8 خواهد بود. ال جی گفته است که برای این پرچمدارش کاور پشتی قابل تعویض در نظر گرفته است. از نظر دکمه‌، جی 3 همچون جی 2 دکمه‌های جلویی را نخواهد داشت و تمام کلیدهای فیزیکی و در قسمت پشتی قرار گرفته‌اند، اما از نظر اندازه کوچکتر از آنهایی هستند که در جی 2 دیده می شوند. برای دکمه قفل هم لامپ ال ای دی در نظر گرفته شده است.
چیز زیادی از دوربین مشخص نشده و فقط می‌دانیم که قرار است مجهز به یک فلش دوتایی در سمت راست و چیزی شبیه به مادون قرمز در سمت چپ باشد.


به نظر می آید که شرکت ال جی قصد دارد این گوشی هوشمند جدیدش را زودتر رونمایی کند و حتی نگذارد که جی پرو 2 در بازار جا بیافتد و سپس به سوی جی 3 برود.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► آیا یاهو، فلیکر را نجات خواهد داد؟
رازداری شرکت ال جی سوال برانگیز شد ◄

مطالب مرتبط
بنر