ایسوس با قابلیت های جدیدش باز می گردد

يكشنبه ، 31 فروردين 1393 ، 05:27


در حالی که همه غول های گشوی سازی دنیا، پرچم دارنشان را با دوربین های قوی ای به بازار عرضه کرده اند، ایسوس در گوشی های هوشمند زنفون خود به معرفی نوعی تکنولوژی عکسبرداری در نورکم پرداخته که طبق ادعای خود شرکت، بهترین در نوع خود است. نام این  تکنولوژی PixelMaster بوده و سایت مالزیایی SoyaCincau  نمونه‌ای از  تصویر گرفته شده با کمک آن را به نمایش گذاشته است.

 

 

ایسوس بجای استفاده از فن‌آوری بحث برانیگز UltraPixel  اچ تی سی، از پیکسلهای نزدیک بهم برای ایجاد نور بیشتر استفاده کرده و نتیجه واقعا شگفت آور بوده است.400٪ افزایش در روشنایی، نویز کمتر و کم کردن نمود این واقعیت که اشیا بخاطر وجود یک منبع تولید نور، روشن شده‌اند، از تصویر تولید شده یک نوع بسیار خوب ساخته است. با این مود شما زمان عکسبرداری با دوربین 13 مگاپیکسلی ZenFone 6  یک عکس 3 مگاپیکسلی و با دوربین 8 مگاپیکسلی ZenFone 5 یک عکس 2 مگاپیکسلی اما با کمترین نویز و روشنایی عالی خواهید داشت.

 

داشتن یک عکس با حجم کمتر و با نور بهتر خیلی بهتر از یک عکس 13 مگاپیکسلی پر از نویز و با رنگهای پریده و بد است.


برنامه دوربین ایسوس هم پر از ویژگی‌ هایی است که در بهتر شدن کیفیت تصاویر شما نقش بسزایی دارد. ویژگی‌هایی چون Time Rewind, DoF, Miniature, Smart Remove و the immortal GIF animation از این دسته هستند. این را هم بخاطر داشته باشید که این دو اسمارتفون با قیمتهای فوق‌العاده‌ای چون 230 دلار و 166 دلار عرضه می‌شوند. قیمتی که برای این همه توانایی بسیار مناسب به نظر می آید و در برابر گوشی های جدید اچ تی سی ناچیز به نظر می آید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► اینتل با قدرت باز می گردد
آیا یاهو، فلیکر را نجات خواهد داد؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر