بالاخره سیری هم هک شد!

دوشنبه ، 1 ارديبهشت 1393 ، 13:10


هک‌ کردن سیری توسط روش «مرد میانی» انجام شده است. در این روش، یک سرور وظیفه دریافت اطلاعات از سرویس سیری و ارسال اطلاعات دستکاری‌شده به گوشی یا تبلت کاربر را بر عهده دارد. به عنوان مثال، زمانی که پس از انجام دستکاری در این سرویس، کاربر عبارت "GoogolPlex turn off the light" را بر زبان می‌آورد، در حالت عادی عبارت Plex Turn off the" light " باید در موتور جستجوی گوگل مورد جستجو قرار گیرد؛ اما در روش جدید، تمامی لامپ‌های هوشمند Hue در اطراف کاربر خاموش می‌شوند.

 

 

اپلیکیشن Venmo نیز به خوبی در این روش پشتیبانی می‌شود ؛Venmo  یک اپلیکیشن تحت iOS است که برای پرداخت وجه به دوستان با استفاده از موبایل مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین از این به بعد می‌توانید تنها با استفاده از دستورات صوتی، مبلغی را به حساب دوستان خود واریز نمایید.


البته این روش چندان سریع نیست. چراکه اطلاعات از طریق مرورگر سافاری ارسال می‌شوند و به همین دلیل ارسال، پردازش و دریافت اطلاعات مورد نیاز از سرور با تأخیر زمانی صورت می‌پذیرد. اما انجام این کار قطعاً ارزش صبر‌کردن را دارد. چرا که می‌توان کارهای بیشمار بسیاری را تنها با دستورات صوتی به انجام رسانید. شاید این اتفاق باعث شود تا اپل در نسخه‌های بعدی سیری این قابلیت‌ها را به آن بیافزاید. همچنین اکنون می‌توانیم درک کنیم که قابلیت‌های واقعی سیری بسیار بیشتر از آن چیزی‌ است که اکنون مورد استفاده میلیون‌ها کاربر iOS قرار می‌گیرد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► اخبار زود هنگام در رابطه با گلکسی نوت 4
اینتل با قدرت باز می گردد ◄

مطالب مرتبط
بنر