اخبار زود هنگام در رابطه با گلکسی نوت 4

دوشنبه ، 1 ارديبهشت 1393 ، 13:45


چند روز پیش نائب رئیس ارشد سامسونگ، هون هان کیل درباره گلکسی نوت 4 چنین گفت که این گوشی هوشمند با طراحی و ساختار جدیدی ساخته خواهد شد. شاید با همین جمله چیزهایی در ذهن همه نقش ببندد. طبق شایعه ‌ای که از کره درز کرده است، گلکسی نوت 4 با صفحه قابل انعطاف “یوم” به بازار خواهد آمد و منظور از قابل انعطاف هم آن قابل انعطافی که در گلکسی راوند دیدیم نخواهد بود و به نظر می آید که بیشتر شبیه به ال جی جی فلکس طراحی شده باشد. این صفحه به احتمال زیاد منعطف خواهد بود امل شاید آنطور که تصور کنیم قابلیت خم شدن نداشته باشد، اما انعطاف پذیری صفحات نمایش را وارد مرحله دیگری خواهد کرد.

 

 

 

ویژگی دیگری هم در باره نوت 4 وجود خواهد داشت که می تواند طرفداران این سری را شگفت زده کند. طبق شایعاتی که منتشر گردیده، سامسونگ گلکسی نوت 4 با یک صفحه نمایش سه طرفه می ‌آید. البته حضور این شایعه برای اولین بار به ماه ژانویه باز می‌گردد و در سال 2013 هم دیدیم که در مورد آی فون 6 گفته شد که از چنین صفحه ای بهره می برد. ماه بعدش هم شایعه شد که نوت 4 با صفحه‌ای که در اطراف به بیرون خم شده است ساخته خواهد شد.


طرح زیر در روز گذشته توسط شرکت سامسونگ منتشر شده که گویا این طرح به نوت  4 تعلق دارد. این صفحه استفاده از دکمه‌های مجازی را ممکن کرده و حرکت دربین فایلها و تصاویر ی را که بر طبق حروف الفبا چیده شده‌اند آسان می ‌کند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► HTC One M8 با بدنه پلاستیکی باز می گردد
بالاخره سیری هم هک شد! ◄

مطالب مرتبط
بنر