آمازون دنیای گوشی های هوشمند را متحول می کند

شنبه ، 6 ارديبهشت 1393 ، 13:20


از زمانی که جزییات تازه در مورد گوشی هوشمند همراه آمازون منتشر شده، برخی صاحب ‌نظران اظهار داشته ‌اند که این محصول تجربه کاربری تلفن همراه در جهان را متحول خواهد نمود.

 


این گوشی که مهمترین قابلیتش پخش تصویر به طور سه بعدی به حساب می آید، از مزیت مهم دیگری نیز برخوردار است. این گوشی با استفاده از ترکیب امکانات دوربین ها، حسگرها و یک نرم افزار ویژه دریافت فرامین کاربر با حرکات دست و صورت را ممکن کرده است و باعث شگفتی همه خواهد شد. علاوه بر این در صورت حرکت دادن و کج کردن این گوشی در جهات مختلف، اطلاعات متنوعی روی نمایشگر آن ظاهر می‌شود، بدون آنکه برای این کار نیازی به لمس گوشی یا ضربه زدن به آن باشد.

 

 

برای نمونه می ‌توانید با کمی کج کردن گوشی وارد ایمیل شده و اگر این کج کردن را بیشتر کنید برنامه نقشه گوشی ظاهر شود و با تداوم این روند خدمات متنوع دیگری در دسترس قرار بگیرد که این حرکت یک ویژگی جدید است که به هیچ وجه در هیچ گوشی همراه دیگر آن را ندیده ایم.


قرار است همین روش برای استفاده از امکانات مرورگرهای اینترنتی به کار رود و از کج و راست کردن گوشی برای انتقال از صفحه ای به صفحه دیگر استفاده گردد. علاوه بر این می‌ توان از دوربین‌های این گوشی برای تبدیل عکس گرفته شده از یک متن یا نشانه به یک یادداشت استفاده کرد.


جف بزوس از سال گذشته که روزنامه واشنگتن پست را خریداری کرد به شدت روی پروژه های جدیدش تمرکز کرده و با اینکه هنوز تاریخ عرضه گوشی هوشمند این شرکت مشخص نشده، ولی بی شک این شرکت یک گوشی بی نظیر به بازار عرضه خواهد کرد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► تکنولوژی تشخیص گل در جام جهانی 2014 مورد استفاده قرار خواهد گرفت
رابط کاربری هوشمند، برگ برنده ال جی جس 3 ◄

مطالب مرتبط
بنر