اکسپریا زد2 با تاخیر به بازار عرضه می شود

يكشنبه ، 7 ارديبهشت 1393 ، 12:53


در حالی که سونی در کنگره جهانی موبایل اعلام کرده بود که قصد دارد پرچم دار جدیدش، یعنی اکسپریا زد2 را در فروردین امسال روانه بازار کند، در روز گذشته از عرضه جهانی آن در تابستان امسال خبر داده است.

 


شرکت سونی با عرضه زد1 توانست دوباره نظر سونی باز ها را به خود جلب کند و در مسیر خوبی قدم بگذارد و به همین دلیل سرمایه گذاری زیادی روی دومین نسخه از این گوشی ضد آب نموده و از جمله مدل های بدون قفل آن را هم از طریق فروشگاه های آنلاین خود عرضه خواهد نمود. همچنین مذاکراتی با برخی اپراتورهای مشهور از جمله در آمریکا برای بازاریابی پرچم دار آینده اش به عمل آورده است.

 


صفحه نمایش 5.2 اینچی با دقت بالا و 1080p از نوع  Triluminos، بهره مندی از پردازنده چهار هسته ای 2.3 گیگاهرتزی اسنپدراگون 801 کوالکام، سه گیگابایت RAM، 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه microSD و یک باتری 3200 میلی آمپری از جمله دیگر ویژگی های این گوشی است.


دوربین 20.7 مگاپیکسلی Exmor RS با قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 4K در عقب و دوربین 2.2 مگاپیکسلی در جلوی گوشی از قابلیت های جالب گوشی یاد شده است. در اکسپریا همچنین شاهد بهره‌گیری از قابلیتی موسوم به Timeshift هستیم که ضبط و ویرایش سریع فایل های ویدئویی را در قالب تصاویر آهسته با سرعت 120 فریم بر ثانیه ممکن می‌کند.


به احتمال زیاد شرکت سونی تصمیم دارد اکسپریا زد2 را در زمان شروع بازی های جام جهانی عرضه کند، تا بتواند از موقعیت این بازی های مهم به خوبی بهره ببرد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► داستان لامپ های جاسوسی آمریکا
2014 بدترین سال آی پد خواهد بود ◄

مطالب مرتبط
بنر