گلکسی اس 5 ضد آب خواهد بود

دوشنبه ، 8 ارديبهشت 1393 ، 12:57


در حالی که شرکت سامسونگ توانسته با گلکسی اس 5 رکورد فروش گوشی های هوشمند را در اکثر کشورها بزند خبر های رسمی ای از گلکسی اس 5 مینی به گوش می رسد. در ماه گذشته هم اخباری از ضدآب بودن گالکسی اس 5 مینی به بیرون درز کرده بود، ولی در روز گذشته این موضوع در وب سایت سامسونگ نیوزلند که محل تولید این محصول است تایید شد و حکایت از دریافت استاندارد IP67 برای این گوشی دارد.

 

 

سامسونگ گالکسی اس 5 مینی طبق گفته سایت رسمی شرکت سامسونگ ضد آب خواهد بود و همچنین از تکنولوژی ضد گرد و خاک بودن بهره می برد.


البته گوشی اندرویدی گالکسی اس 5 مینی همچون دیگر گوشی های هوشمند ضد آب فقط به مدت 30 دقیقه می تواند زیر آب دوام می آورد. در گوشی های قبلی این خانواده نیز استاندارد IP67 را دیده بودیم و دریافت این استاندارد توسط گالکسی اس 5 مینی را دور از ذهن نمی دیدیم .


از مشخصات دیگر برادر کوچکتر پرچمدار سامسونگ ، می توان به جزئیاتی مانند موارد زیر اشاره کرد: صفحه نمایش 4.5 اینچی، پردازنده چهار هسته ای اسنپ دراگون 400، رم 1.5 گیگا بایتی، 16 گیگا بایت حافظه داخلی، دو دوربین 8 و 2 مگاپیکسلس در پشت و جلو و در نهایت اندروید نسخه 4.4 .


شرکت سامسنوگ فقط شروع تولید این گوشی را تایید کرده و هنوز زمان عرضه آن را اعلام نکرده است. ولی به احتمال زیاد این نسخه از اس 5 به همراه گلکسی کی در تابستان به بازار عرضه خواهند شد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

 

► سامسونگ تایزن را ماه مه معرفی خواهد کرد
داستان لامپ های جاسوسی آمریکا ◄

مطالب مرتبط
بنر