گلکسی کی زوم، نامی جدید برای نسخه دوربینی گلکسی اس 5

چهارشنبه ، 10 ارديبهشت 1393 ، 11:34


بالاخره سامسونگ از گلکسی کی پرده برداری کرد و مشخص شد که این شرکت کره‌ ای، بار دیگر در روند تولید تلفن ‌های همراه دوربین دار، سعی در ارایه یک مدل جمع جور ولی قوی دارد. این کمپانی تلاش در جمع ‌آوری تمام امکانات در یک گوشی کرده است و با استفاده از نام زوم قصد تبلیغی متفاوت برای این گوشی داشته است.

 

 

 

این گوشی هوشمند دارای یک دوربین باقدرت 20.7 مگاپیکسل است که از حسگر CMOS بهره برده و دارای قابلیت OIS است. در کنار این ویژگی‌ها، این دوربین قدرتمند می‌تواند 10 برابر زوم اپتیکال را برای شما به ارمغان بیاورد.  این گوشی که نسل دوم گوشی‌های با دوربین قدرتمند سامسونگ به حساب می آید، از لحاظ سایز هم پیشرفت زیادی داشته است. سایز این گوشی  70.8×137.5 میلی‌متر بوده که دارای 16.6 میلی‌متر ضخامت در حالت عادی است که بعد از استفاده از زوم اپتیکال، ضخامت این گوشی به 20.2 میلی‌متر خواهد رسید.


صفحه نمایش این دستگاه 4.8 اینچی بوده و رزولوشن آن 720×1280 پیکسل است. پردازنده این همراه هوشمند، پردازنده‌ای 6 هسته ‌ای دارد که واقعا قوی عمل خواهد کرد.


از دیگر امکانات سخت ‌افزاری این تلفن همراه می‌توان به ۲ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی (با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه) اشاره کرد. سیستم‌عامل در نظر گرفته ‌شده اندروید کیت ‌کت بوده که در کنار این امکانات، توانایی استفاده از شبکه 4G  و    NFC  برای آن پیش‌بینی‌ شده است. باتری به‌ کار رفته در این گوشی، 2430 میلی‌آمپر قدرت دارد.


شرکت سامسونگ تاریخ عرضه این گوشی را اعلام نکرده است و به احتمال زیاد گلکسی کی هم در آستانه فصل تابستان به بازار جهانی عرضه خواهد شد. قیمت این گوشی هوشمند به نسبت گلکسی اس 5 بالاتر خواهد بود و حتما طرفدار های خاص خود را جذب می کند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► مایکروسافت برای نوکیا تیزر ساخت
اپل طی ۱۸ ماه گذشته ۲۴ شرکت خریده است! ◄

مطالب مرتبط
بنر