مایکروسافت برای نوکیا تیزر ساخت

چهارشنبه ، 10 ارديبهشت 1393 ، 13:16


فقط چند روز است که به صورت رسمی شرکت مایکروسافت صاحب نوکیا شده و در همین روز ها توانسته اولین تیزر خود برای سری گوشی های لومیا را منتشر کند.

 

 

 

در این تیزر تبلیغاتی، صاحب تلفن همراه لومیا با ژاکت، کلاه و دستکش رنگی در حال قدم زدن در یک خیابانی است که مردم آن به رنگ سیاه و تیره دیده می‌شوند و مشغول زندگی روزمره و کسل کننده خود هستند. در چهره‌ پسری که صاحب گوشی لومیاست، شادی موج می ‌زند و نگاه مردم را به خود خیره می‌کند و همه افراد آنجا مات و مبهوت در حال تماشای این فرد هستند. در این میان دختری که تبلت لومیا را در دست دارد، دیده می‌شود که آن هم مانند مردم عادی نیست و به صورت رنگی در تصویر حضور دارد. در بخشی از این ویدیو نیز جمله “همه چیز رنگی ‌تر می‌شود” نوشته شده است که اشاره به طراحی رنگی لومیا دارد.


به نظر می آید که مایکروسافت نیز قصد دارد تلفن همراه‌ های خود را مانند ویندوز فون‌های نوکیا به صورت رنگی طراحی کند که شاید برای برخی از افراد جذاب باشد. این طراحی رنگی باعث می‌شود، افرادی که به مد و ست کردن لباس با وسایل و تلفن همراه خود اهمیت می ‌دهند، بتوانند از گوشی‌‌های این شرکت استفاده کنند. البته در حال حاظر مردم بیشتر به قدرت اسمارت فون‌ها اهمیت می‌دهند که به نظر ما طرز فکری درست و منطقی است.


شرکت مایکروسافت اعلام کرده که قصد دارد فعلا از نام شرکت نوکیا استفاده کند و از همین تیزر هم مشخص است که طی این ده سالی که نام نوکیا در اختیار مایکروسافت است، سری لومیا و به احتمال زیاد آشا زنده خواهند ماند. مایکروسافت نام سری جدید را به میان نیاورده و هنوز نگفته که قصد دارد سری ای جدید از گوشی های نوکیا عرضه کند یا خیر.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

 

► G Watch، اولین تکنولوژی پوشیدنی ال‌جی خواهد بود
گلکسی کی زوم، نامی جدید برای نسخه دوربینی گلکسی اس 5 ◄

مطالب مرتبط
بنر