G Watch، اولین تکنولوژی پوشیدنی ال‌جی خواهد بود

پنجشنبه ، 11 ارديبهشت 1393 ، 10:37


بالاخره نوبت به شرکت ال‌جی رسید تا از ساعت هوشمند خود پرده برداری کند و این غول کره ای قصد دارد تا ساعت هوشمند خود یعنی G Watch را در ماه ژوئن، با قیمت 199 یورو وارد بازار اروپا کند. البته ممکن است این رقم به میزان 199 دلار برای بازار ایالات‌متحده آمریکا باشد.

 

 

 

این قیمت ها نشان دهنده این هستند که ال جی قصد دارد با قیمتی مناسب وارد بازار جهانی شود و اگر به یورو به بازار کشور ما برسد، در حدود ۸۰۰ هزار تومان تمام خواهد شد، اما اگر با قیمت 199 دلار وارد بازارهای ما شود، دارای قیمتی در حدود 600 تا 650 هزار تومان خواهد بود که در این صورت مناسب‌تر است.

 

نمایندگی شرکت ال‌جی فرانسه اطلاعات این خبر را به تازگی بر روی خروجی خبرگزاری‌هایش قرار داده است. به احتمال بسیار زیاد ساعت هوشمند ال‌جی، اولین ساعت هوشمند Google Nexus لقب خواهد گرفت. محصولی که به عنوان عضوی از محصولات پوشیدنی اندروید وارد بازار خواهد شد. قرار است صفحه نمایش این ساعت هوشمند همیشه در حالت روشن بوده (Always On)  و رزولوشن آن 280 ×280 پیکسل باشد.

 

 

هفته گذشته این کمپانی کره‌ای، از مدل شامپاین طلایی این ساعت هوشمند عکس‌هایی را به طور رسمی منتشر کرد. شرکت ال جی اعلام کرده که، LG G Watch  دارای 512 مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی است.


هنوز تاریخ رسمی عرضه این ساعت هوشمند مشخص نشده است. ولی به نظر می آید که ال جی سعی دارد تا یک تکنولوژی پوشیدنی منحصر به فرد با قیمتی مناسب به بازار عرضه کند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 


► تصاویری درز شده از ال‌جی جی3
مایکروسافت برای نوکیا تیزر ساخت ◄

مطالب مرتبط
بنر