تصاویری درز شده از ال‌جی جی3

شنبه ، 13 ارديبهشت 1393 ، 13:02


پس از مدت ها انتظار بالاخره تصاویری با کیفیت از پرچمدار بعدی ال جی که نیامدنش خیلی از برندهای دیگر را نگران کرده است، درز کرد. این تصاویر مستقیم از یک وبسایت کره‌ای و از قسمت پشتی، جلویی و قسمت زیرین منتشر شده است.

 


از تصاویر منتشر شده مشخص است که ال جی بار دیگر بیشترین اندازه ممکن را نسبت به بدنه دستگاه به صفحه نمایش داده است و درست به مانند ال جی جی 2، برای این گوشی هوشمند هم هیچ دکمه فیزیکی زیر صفحه نمایش در نظر گرفته نشده است. البته در این دو عکس، بخش صفحه نمایش هم قابل مشاهده نیست و به خاطر روشن نبودن، نمی توان جزییات چندانی از رابط کاربری این گوشی بدست آورد.


همان طور که در جی 2 دیدیم، دکمه‌های پاور و صدا در قسمت پشتی این گوشی جدید قرار گرفته ‌اند و دوربین هم با دو فلش LED همراهی شده است. در کنار این موارد با ظاهری که از این گوشی مشخص شده، دور از انتظار نیست که این پرچم دار در دسته گوشی های ضد آب قرار بگیرد.

 


در قسمت پایینی دستگاه هم یک جک 3.5 میلیمتری صدا، پورت میکرو USB 2.0 و یک میکروفن قرار گرفته‌ اند. به نظر می آید که ال جی قصد دارد طی یک رویداد، در 27 مه پرچمدار جدیدش را معرفی کند.


اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► نود، دیگر تکنولوژی پوشیدنی ای که زندگی شما را متحول می کند
G Watch، اولین تکنولوژی پوشیدنی ال‌جی خواهد بود ◄

مطالب مرتبط
بنر