نود، دیگر تکنولوژی پوشیدنی ای که زندگی شما را متحول می کند

شنبه ، 13 ارديبهشت 1393 ، 13:36


مدتی است که تکنولوژی های پوشیدنی مطرح گردیده و توانسته اند جایی در بازار لوازم هوشمند برای خود پیدا کنند. عینک ها و ساعت های از این قبیل محصولات به حساب می آیند. اما اخیرا محصولی به نام نود معرفی گردیده که در حقیقت یک انگشتر هوشمند است.

 


در استفاده از نود فقط کافیست که انگشتر خود را در دست قرار داده و سپس هر وسیله الکترونیکی که می خواهید را به آن متصل کرده و در آخر با حرکات دست دستگاه را کنترل کنید. نود با تلفن، تبلت، عینک گوگل، ساعت، تلویزیون، کامپیوتر و حتی لوازم خانگی می‌تواند ارتباط برقرار کند.


بعلاوه نود برای افرادی که اهل بازی هستند، هم مفید است. این حلقه می‌تواند به جای یک کنترل 32K DPI  خیلی دقیق به کار گرفته شود. قابلیت استفاده از چند نود هم وجود دارد. به طور کل نود مجموعه‌ای از حرکات، طراحی و فن‌آوری است. با وجود  Bluetooth Low Energy، می‌توانید از نود برای فشردن شاتر دوربینتان و برای داشتن یک عکس سلفی خوب استفاده کنید. بعلاوه برنامه‌هایی برای کنترل Nest ،GoPro ،Roku  و تلویزیونهای جدیدتر ال‌جی هم وجود دارند.


از نظر سازگاری نود می‌تواند با دستگاه‌ها و سیستم عامل های مختلفی کار کند. از دستگاه‌های Belkin WeMo  گرفته تا ویندوز. بعلاوه می‌توان از آن برای قفل کردن و باز کردن هم استفاده کرد. هنوز قیمت این تکنولوژی پوشیدنی جذاب و زیبا مشخص نشده است ولی اعلام شده که به زودی این محصول در بازار جهانی عرضه خواهد شد.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► با Google Now، جای پارک ماشینتان را فراموش نمی کنید
تصاویری درز شده از ال‌جی جی3 ◄

مطالب مرتبط
بنر