با این قاب ها، آی فونی پر کاربرد داشته باشید

يكشنبه ، 14 ارديبهشت 1393 ، 12:53


Digirit SIM+
خیلی از ما برای ارتباطات کاری خود از یک سیم کارت و برای ارتباطات غیر کاری از یک سیم کارت دیگر استفاده می کنیم و حتی در سفر های خود سیم کارت مقصد مورد نظرمان را داریم. برای این منظور لازم نیست دو گوشی موبایل با خود حمل کنید. اگر کاربر آی فون هستید، کافی است این قاب را بخرید تا در یک گوشی، دو سیم کارت داشته باشید. Digirit SIM+، از هر دو سیم کارت به طور همزمان پشتیبانی نمی‌کند و باید بین آنها سوئیچ کنید، اما خیلی ساده شما را از مزاحمت یک گوشی دیگر نجات می‌دهد. برای استفاده از آن به یک سوئیچ نرم افزاری ساده نیاز دارید.

 

 


Bric+ Productivity
برخی از قاب‌ها نقش باتری یدک را نیز برای آی فون شما بازی می کنند، برخی ها نیز یک لنز عکاسی درست و حسابی به آن می‌ بخشند Bric+ هر دو کار را با هم انجام می‌ دهد. این قاب علاوه بر محافظت از بدنه گوشی، لنز زوم 3.5 برابر نوری و باتری مکمل 2450 میلی آمپر ساعتی دارد. بعلاوه، ال‌ای‌دی تقویت کننده نیز دارد که نور بیشتر به گوشی می بخشد. از دیگر امکانات آن باید به قابلیت نصب سه پایه و شمارنده باتری اشاره کرد که به کاربر اجازه می‌دهد، ببینید چند درصد از باتری گوشی باقی مانده است. قیمت این قاب چندکاره، 115 دلار آمریکا است.


TaskLab TaskOne
چاقوهای همه کاره را دیده‌اید که از پیچ‌گوشتی گرفته تا درباز کن در خود دارند و با آنها می‌توان همه کار کرد؟ این وسایل برای مواقع سفر عالی هستند. حالا شرکتی آمریکایی آمده و این ایده را پشت قاب گوشی‌های آی‌فون پیاده کرده است. این قاب علاوه بر محافظ گوشی، جعبه ابزار کاربر نیز خواهد بود. این قاب 22 ابزار مختلف در خود دارد. نمونه مشابه این قاب که قبلا تولید شده بود (ReadyCase) فقط 7 ابزار داشت. از جمله می‌توان به چاقوی 2.5 اینچ قابل جد شدن، اره 1.8 اینچ، پیچ‌گوشتی‌های سرتخت بزرگ و کوچک، سیم بر و پوست کن، انبردست، در بازکن و ... اشاره کرد. قیمت این قاب، 99.95 دلار آمریکا است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► کیت کت محبوبترین اندروید نیست!
با Google Now، جای پارک ماشینتان را فراموش نمی کنید ◄

مطالب مرتبط
بنر