نسخه توسعه یافته گلکسی اس 5 تایید شد

سه شنبه ، 16 ارديبهشت 1393 ، 12:06


در هفته گذشته شایعاتی منتشر شد که شرکت سامسونگ قصد دارد نسخه پیشرفته و توسعه‌یافته گلکسی اس 5 را به بازار جهانی عرضه کند و هم اکنون در ایالات‌متحده آمریکا این محصول به صورت ناگهانی برای خرید در ورایزن قرار گرفته است و فعلا متاسفانه این نسخه فقط توسط این شبکه ارائه می‌شود و مشخص نیست که آیا سامسونگ برنامه ای برای ارائه این پرچم دار خود برای سایر شرکت ها و کشورهای دیگر دارد یا خیر.

 

 

در ورایزن قیمت این گوشی 600 دلار اعلام شده و قیمتی در حدود نسخه عادی این تلفن همراه دارد. به نظر می رسد بوت‌لودر این گوشی در حالت پیش‌فرض آنلاک باشد؛ اما به غیر این موضوع، هیچ تغییر دیگری در این نسخه نسبت به نسخه ارائه شده جهانی آن دیده نمی شود.


این تلفن همراه دارای صفحه نمایشی 5.1 اینچی AMOLED  با وضوح فول اچ دی، دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی، اسکنر اثر انگشت، سنسور نشان دهنده ضربان قلب، پردازنده snapdragon 801 با توان 2.5 گیگاهرتز، ۲ گیگابایت رم و یک باتری ب قدرت 2800 میلی‌آمپر است.


این نسخه از گلکسی اس5 فقط در رنگ مشکی عرضه شده است و اگر توانایی خرید این گوشی را دارید بهتر است که از آن غافل نشوید؛ زیرا در هر صورت این گشوی بهینه شده است و در بدترین حالت یک درجه از گلکسی اس5 اصلی بهتر خواهد بود. خصوصا برای برنامه نویسان و توسعه گران نرم افزار مفید به حساب می آید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► مایکروسافت سرفیس جدید را همین ماه عرضه خواهد کرد
با هدفون های اپل از سلامت خود آگاه شوید ◄

مطالب مرتبط
بنر