آی‌فون 6 در تابستان عرضه خواهد شد

شنبه ، 20 ارديبهشت 1393 ، 13:51


بالاخره در روز گذشته، یکی از شرکت های وابسته به اپل که در تایوان به کار روی قطعات این شرکت می پردازد، به صورت رسمی اعلام کرده که اپل به صورت جدی در حال کار روی آی فون 6 است. آیفون 6 دارای نمایشگر 4.7 اینچی خواهد بود و البته گفته می شود که دو مدل دیگر از آن با نمایشگرهای بزرگتر 5.5 و 5.6 اینچی در شهریور ماه روانه بازار خواهد شد که در حقیقت آی فون دوم مدل فبلتی این گوشی به حساب می آید .

 

 


اپل در سال های اخیر معمولا مدل جدید آیفون را در اوایل پاییز در دسترس علاقمندان قرار می داد. ولی با توجه به اینکه هنوز شرکت اصلی اپل این خبر را تایید نکرده نمی‌توان در این زمینه با اطمینان سخن گفت. ولی همان طور که قبلا هم گفتیم به نظر نمی آید که شرکت اپل موقعیت فروش در جام جهانی 2014 را از دست بدهد و محصولی جدید برای عرضه نداشته باشد.


عکس های منتشر شده از سوی منابع مختلف نشان می دهد که آیفون 6 از نظر ظاهری شباهت زیادی به دستگاه پخش موسیقی آی پاد و همین طور آی پد ایر دارد و به طور قطع ضخامت آن از آخرین مدل عرضه شده آیفون یعنی iPhone 5S کمتر است. البته برخی منابع نیز صحت و اصالت این عکس ها را رد کرده و مدعی شده اند که آنها توسط گرافیستی هلندی به نام مارتین هاجک طراحی شده که قبلا نیز دست به چنین کارهایی زده بود.


شایعات دیگری هم انتشار یافته که اپل قصد دارد آی فون 6 را به همراه آی واچ به بازار عرضه کند و این دو محصول در اول تابستان، حین کنفرانس WWDC این شرکت که برای برنامه نویسان و توسعه گران برگزار می گردد، معرفی خواهند شد.


اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

===================

 

 

► اچ پی وارد دنیای متن باز ها می شود
ویندوز فون 8.1 همه گیر می شود ◄

مطالب مرتبط
بنر