دو عکس لو رفته جدید از شکل و شمایل آی فون 6

يكشنبه ، 21 ارديبهشت 1393 ، 11:47


تمام وقایعی که قبل از معرفی آی فون 5سی رخ دادند، دوباره برای آی فون 6 در حال اتفاق افتادن هستند و همان طور که در این چند روز اخیر متوجه شده اید شایعات درباره این محصول پرطرفدار اپل روز به روز، بیشتر و بیشتر منتشر می شود. شایعات مرتبط به پرچمدار آتی اپل این چند روزه فضای نت را پر کرده و این شایعات از صفحه نمایش، زمان عرضه، پوشش سپفایر و چند بدنه ساختگی و پنل گفته اند.

 


آخرین مطلبی که از این هوشمند منتشر شده است، بدنه آن را با رنگ طلایی نشان می‌دهد. در این تصاویر می‌بینیم که دور دکمه خانه هم از رنگ طلایی استفاده شده است. در این عکس ها که توسط وبلاگ مشهور 9to5mac منتشر شده، آی فون 6 را در سه رنگ نقره‌ای، طلایی و طوسی تیره می بینیم و طرحی یکپارچه شبیه به طراحی‌های اچ تی سی دارند.

 

 

در قسمت پشتی این بدنه نیز شاهد کوچکتر شدن لنز دوربین هستیم. احتمال اینکه طرح این بدنه ها دقیقا شبیه به آنچه باشد که اپل قصد دارد تابستان امسال برای آیفون 6 در نظر بگیرد کم است.


تا بحال شایعات از اندازه صفحه نمایش این هوشمند که 4.7 اینچی است و زمان معرفی اش که ماه اوت اعلام شده حرفهایی زده‌اند. از طرفی گفته شده که اپل قصد دارد این محصول را در کنفرانس WWDC معرفی کند و همچنین ممکن است که در کنار آی فون 6، آی فون ایر هم معرفی گردد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► وایبر قدرتمند می شود
اچ پی وارد دنیای متن باز ها می شود ◄

مطالب مرتبط
بنر