ال جی دعوتنامه‌ های مراسم معرفی G3 را ارسال کرد

چهارشنبه ، 24 ارديبهشت 1393 ، 08:56


نسل سوم سری گوشی G ال جی،یعنی LG G3 به زودی باما همراه خواهدشد.این خبر دیگر یک شایعه نیست و در روز گذشته شرکت ال جی به صورت رسمی تیزری منتشر کرد که در آن حتی کمی از ظاهر پرچم دار جدیدش مشخص می گردد.


در ادامه الجی دعوتنامه‌ های خود رابرای معرفی گوشی ال جی جی 3 ارسال کرد. این مراسم در روز 27 می (6 خرداد) در 6 شهر برگزارخواهد شد. این شهرها عبارتند از: لندن،نیویورک،سانفرانسیسکو،سنگاپور،استانبول وسئول که درآن‌ها جدیدترین پرچمدار این شرکت معرفی خواهدشد.

 


دراین دعوتنامه به طور مستقیم اشاره نشده که G3 معرفی خواهدشد،اما با تاکیدی که روی حرف G صورت گرفته مشخص است که ماباید منتظرچه چیزی باشیم.


در تیزر منتشر شده دو چیز به شدت مورد توجه گرفته است؛ یکی اینکه قاب جدید ال جی جی 3 طراحی جدید خواهد داشت و دیگر فضای مربوط به صفحه آن شبیه به یک مستطیل نیست، بلکه به صورت یک دایره طراحی گردیده. از طرفی در تیزر جنس بدنه این گوشی آلومینیومی به نظر می آید و به احتمال زیاد ال جی آماده شده که رقیبی برای اچ تی سی وان ام 8 گردد.


هنوز هیچ اطلاعات رسمی ای در مورد رنگ های این گوشی هوشمند و همچنین مشخصات فنی اش منتشر نشده و باید تا 27 می صبر کنیم تا ببینیم این غول کره ای چی در دستان خود مخفی کرده است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► گوگل دو نکسوس جدید به بازار عرضه خواهد کرد!
آی فون 6 ضدآب خواهد بود ◄

مطالب مرتبط
بنر