گوگل دو نکسوس جدید به بازار عرضه خواهد کرد!

شنبه ، 27 ارديبهشت 1393 ، 07:10

 


سری تبلت ها و گوشی های نکسوس‌ گوگل به دلیل ویژگی‌های خوبی که در برابر قیمتشان ارائه می‌دهند، مشهورند. امسال انتظار می‌رفت که گوگل حداقل دو دستگاه نکسوس را رونمایی کند و الان برای اولین بار دو نام جدید از دو دستگاه جدید نکسوسی، نکسوس 6 و نکسوس 8 در تایید تمام شایعات قبلی در فضای نت ظاهر شده اند.

 

نکسوس 6

این دو مدل از سازندگان آلمانی Florian Kiersch و Carsten Knobloch به حالت Chromium Code Review منتشر شده که احتمالا نامهایشان هم همان نامهای رسمی‌اشان خواهد بود.

انتظار زیادی می‌رود که نکسوس 6 بر اساس ال‌جی جی 3 ساخته شود، ولی فعلا اطلاعات بیشتری از این دستگاه منتشر نشده است و باید منتظر رویداد Google I/O که 25 ژوئن برگزار می‌شود باشیم، اما اگر گوگل بخواهد طبق سنت پیش رود، احتمالا پاییز باید منتظر این دستگاه‌های نکسوسی باشیم.


نکسوس 8 هم مشخصا یک تبلت است و بر اساس آخرین اطلاعات از Chromium Issue Tracker، این دستگاه با همکاری اچ تی سی ساخته خواهد ش و دیگر شرکت ایسوس همکاری ای در ساخت این تبلت نخواهد داشت.

 

نکسوس 8

 

 

گزارشاتی می‌گویند که این تبلت 8 اینچی، احتمالا تابستان عرضه خواهد شد و با ورژن جدید اندروید 4.5 همراه خواهد بود. جالب است بدانید که این دو دستگاه احتمالا آخرین نکسوس‌های گوگل هستند و گوگل برنامه ای برای ادامه تولید محصولاتی با این نام و از این سری ندارد و قصد دارد از اسمی جدید برای محصولات بعدی اش استفاده کند.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

==================

 

► نینتندو به دنیای اپلیکیشن های هوشمند وارد می شود
ال جی دعوتنامه‌ های مراسم معرفی G3 را ارسال کرد ◄

مطالب مرتبط
بنر