نینتندو به دنیای اپلیکیشن های هوشمند وارد می شود

شنبه ، 27 ارديبهشت 1393 ، 11:46


در هفته گذشته گفتیم که مدیر عامل شرکت ژاپنی بازی سازی نینتندو به صورت رسمی اعلام کرده که قصد دارد کنسولی جدید برای نسل هشتم دنیای بازی های ویدئویی تولید کند. ولی امروز این شرکت اعلامیه جدیدی منتشر کرده که از اتفاق جدیدی درحوزه بازی های گوشی های هوشمند خبر می دهد.

 


نینتندو قصد دارد تا نرم افزارهای خود را برای تبلت ها و گوشی های هوشمند تولید کند و استفاده از این نرم‌افزارها، در شرایط آفلاین ممکن نخواهد بود و تنها هنگامی که به اینترنت متصل هستید می‌توانید به این نرم افزارها و خدمات قابل‌ارائه توسط آنها دسترسی داشته باشید.

 


نخستین نرم‌افزار تولیدی توسط این شرکت به دارندگان کنسول بازی همراه نینتندو سری دی اس اجازه می‌دهد تا این دستگاه را به‌عنوان یک ابزار اتصال به شبکه، به تلفن همراه هوشمند خود متصل سازند و بتوانند از امکاناتی که هنوز جزئیات آن منتشرنشده است استفاده کنند.


شرکت نینتندو اعلام کرده که این امکان قرار است تنها در ایالات‌متحده عرضه گردد و هنوز برنامه‌ای برای عرضه آن در سایر نقاط جهان وجود ندارد. بسیاری از منتقدین و تحلیل‌گران صنایع فناوری اطلاعات معتقدند که این اقدام نینتندو، تنها به جهت  جبران آسیب‌هایی است که این کمپانی بزرگ، از فروش ضعیف کنسول نسل هشتمی خود یعنی wii U خورده است. نینتندو چندی پیش اعلام کرده بود که با کسری فروش نزدیک به 7 میلیون دستگاه از این مدل روبرو شده است و همین امر موجب نگرانی شدید این شرکت و مسئولان آن گشته. در آخرین آمار انتشار یافته این کنسول فقط 2.3 میلیون دستگاه فروخته است.


شرکت نینتندو اعلام کرده که این اپلیکیشن را در روز 20 می در کشور آمریکا عرضه خواهد شد و کاربران می توانند از همان روز از قابلیت های جالب این اپلیکیشن بهره ببرند.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► سامسونگ از نهایت قدرت خود برای تبلیغات بهره می برد
گوگل دو نکسوس جدید به بازار عرضه خواهد کرد! ◄

مطالب مرتبط
بنر