واتس‌اپ با ویندوز فونی ها خداحافظی کرد

سه شنبه ، 30 ارديبهشت 1393 ، 12:45


در حالی که این پیام رسان محبوب اولین اپلیکیشنی از پیام رسان های رایگان بود که به ویندوز فون پیوست، ولی اخیرا فروشگاه ویندوز فون برنامه پیام رسان واتس‌اپ را از فروشگاه آنلاین خود حذف کرده است.

 


البته شاید یکی از اصلی ترین دلایل حذف این برنامه موبایلی عدم پشتیبانی از آن بر روی ویندوز فون ۸٫۱ باشد. این برنامه روی ویندوز فون ۸ به خوبی اجرا می‌شد و عاری از هر گونه مشکل نرم افزاری بود، اما پس از انتشار ویندوز ۸٫۱ از سوی مایکروسافت مشکلاتی برای اجرای آن پیش آمد.

 

اکنون دیگر برنامه واتس‌اپ روی فروشگاه آنلاین ویندوزفون وجود ندارد. با این حال گفته می شود شرکت سازنده این اپلیکیشن از مایکروسافت خواسته تا برای مدتی واتس اپ از فروشگاه اپلیکیشن های مایکروسافت حذف شود تا در این مدت، کار به روزرسانی و سازگار سازی آن با ویندوز ۸.۱ انجام شود.


در روز گذشته شایعه شده بود که فیس بوک تصمیم گرفته که این اپلیکشن دیگر به کاربران ویندوز فون سرویس ارائه ندهد و کاربران ویندوز فون سر این موضوع به شدت ناراحت شده بودند و پس از شنیدن قضیه مشکل این اپلیکیشن با ویندوز فون 8.1 مطمئن شده اند که واتس اپ به ویندوز فون باز خواهد گشت.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► اپل سقوط خواهد کرد
یاهو نا امن خواهد شد ◄

مطالب مرتبط
بنر