اپل، اینولوکس را برای تولید صفحه نمایش جدید آیفون 6 انتخاب کرد

پنجشنبه ، 1 خرداد 1393 ، 08:07


گروه خبری کشور تایوان گزارشی را مبنی بر انتخاب شرکت اینولوکس برای رونمایی از صفحه نمایش جدید آیفون 6 منتشر نمود. پیش از این دیگر شرکت ها مثل سامسونگ، شارپ و خود شرکت اینولوکس در رقابتی تنگاتنگ برای دریافت این امتیاز رونمایی از شرکت اپل بودند اما در نهایت اپل این امتیاز را به شرکت اینولوکس داده و آن را در لیست شرکت هایی که به او خدمات ارائه میدهند قرار داده است.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر از آنجا که اپل علاقه ی شدیدی به آیفون 6 دارد تصمیم داشت این رونمایی را به سه شرکت ال جی، شرکت دیزپلی ژاپن و خود اینولوکس واگذار کند که در نهایت اینولوکس موفق به کسب این امتیاز از سوی شرکت اپل شد.

 

این در حالی است که خود شرکت اپل بیش از همه سامسونگ را پیروز این میدان میدانسته است که از نظر آنها نتوانسته در این رقابت پیروز شود. شرکت شارپ نیز به دلیل معرفی سری جدید از پنل ها نتوانست در این رقابت پیروز شود. بنابراین اینولوکس تنها گزینه ی باقی مانده برای شرکت اپل بوده است چون شرکت اینولوکس از سال 2003 تنها شرکت موفق در تولید صفحه نمایش های لمسی در سراسر جهان بوده است.


شرکت اینولوکس نه تنها در زمینه ی تولید صفحه نمایش های گوشی ها بلکه در تولید آنها برای تلویزیون های جدید، لپ تاپ، نوت بوک، تبلت و... بوده است.


اگرچه که اپل شرکت سامسونگ را برای تولید صفحه نمایش های جدید خود انتخاب نکرد اما سامسونگ که متعلق به کره ی جنوبی است بیش از نیمی از آی پد4 را در سال جاری تولید نموده است بنابراین هنوز همکاری های این دو شرکت ادامه دارد.


بیش از نیمی از این صفحه نمایش ها در حال تولید است بنابراین طرفداران اپل منتظر رونمایی از این صفحه نمایش جدید هستند.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

 

 

► "کیک استارتر" برای چاپ عکس های دیجیتالی در اینستاگرام
آیا کوبی برایانت چهره تبلیغاتی اپل خواهد بود ◄

مطالب مرتبط
بنر