اپل برای محصولات قدیمی اش برنامه نویسی میکند

يكشنبه ، 11 خرداد 1393 ، 13:42


شرکت اپل به تازگی تصمیم گرفته است که تمامی محصولات قدیمی اش را دوباره قابل استفاده کند. این شرکت تصمیم دارد با برنامه های جدید محصولات قدیمی تر را دوباره به دست مصرف کنندگان برساند.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر این شرکت در حال برنامه نویسی برای استفاده ی مجدد از دستگاه های قدیمی اپل مثل آیپد است. این شرکت اعلام کرده حتی کسانی که محصولات اپل را دارند میتوانند رایگان برنامه های جدید را روی محصولات اپل نصب کنند.

 


اپل برای تمامی آیپادها و آیپدهای محصول این شرکت در سر تا سر جهان این امتیاز را به مصرف کنندگان داده تا با به روز رسانی محصولات قدیمی کارت هدیه نیز دریافت کنند! اپل اعلام نموده که این کار را برای کم کردن زباله های الکترونیکی در اطراف جهان انجام داده است او تصمیم دارد با به کار گرفتن مجدد محصولاتش توسط مشتریان محبوبیتش را افزایش دهد.


شرکت اپل در خصوص برنامه های جدیدی که توسط برنامه نوسان تنظیم و تست شده اند ویدیو را برای تبلیغ تهیه کرده و آن را به عنوان الگویی خوب برای دیگر شرکت ها معرفی نموده است. اپل معتقد است که دیگر شرکت ها نیز برای کاهش زباله های الکترونیکی و سازگاری با طبیعت باید محصولات خود را بازیافت کنند.


در حال حاضر بازیافت وسایل الکترونیکی جزوی از برنامه های کمپین محیط زیست اروپا است. اپل اعلام نموده که محصولاتش حتی اگر قدیمی هم باشند برای آنها بسیار ارزشمندند و این کار را برای کاهش میزان بسته بندی و استفاده از محیط زیست برای تهیه جعبه های گوشی ها انجام داده است.


اپل در ویدیو منتشر شده اش از یک کارخانه ی جدید تولید محصولات که 100 درصد با محیط زیست سازگاری داشته و تولید پاک نام گرفته رونمایی کرد او خود را طرفدار محیط زیست دانسته و بازیافت محصولات قدیمی اش را در این کارخانه آغاز نموده است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► دلایل عدم موفقیت گوگل گلس
چرا هکرها گوشی شما را هدف قرار میدهند؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر