ال جی G3 رقیب جدید گلکسی S5

دوشنبه ، 12 خرداد 1393 ، 10:11

 


گوشی جدید ال جی توانسته رقیبی برای گلکسی S5 سامسونگ باشد. محصول جدید ال جی با صفحه نمایش 5.5 اینچی توانسته با گلکسی S5سامسونگ به رقابت بپردازد. شرکت ال جی محصول جدی خود را در تاریخچه گوشی های معرفی شده بهترین نامیده است.

این گوشی از لحاظ صفحه نمایش با صفحه نمایش S5 رقابت میکند. ال جی G3 توانسته از لحاظ صفحه نمایش از دیگر گوشی های معرفی شده توسط این شرکت برتر باشد. مرورگر وب G3 نسبت به دیگر گوشی های قبلی ال جی آپشن های بیشتری را در اختیار مصرف کننده قرار میدهد. فوکوس اتوماتیک دوربین از ویژگی های بارز این گوشی است.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر اندازه ی آیکن های روی صفحه نمایش ال جی G3 بسیار استاندار سازی شده به گونه ای که چشم را اذیت نمیکند. ال جی این گوشی جدید را باریک تر از گوشی های قبلی اش تولید کرده بنابراین به عنوان یک گوشی خوش دست معرفی شده است. تنها نقطه ضعف این گوشی دکمه های تنظیم صدا است که در قسمت پشتی گوشی قرار دارد اما دکمه های صفحه نمایش از دکمه های صفحه نمایش گلکسی S5 بزرگتر است.


صفحه نمایش ال جی G3 تقریبا شبیه به صفحه نمایش اچ تی سی وان است. از دیگر نقاط ضعف این گوشی جدید دکمه های کناری گوشی هستند چون لبه های گوشی حالت مخروطی دارد استفاده از این دکمه ها با مشکل مواجه میشود. ال جی G3 دارای یک نسخه ی ورایزون است که دقیقا همین مشکل دکمه های کناری صفحه را دارد. اما از لحاظ ظاهری ال جی G3 با قاب مات فلزی بسیار جذاب به نظر میرسد.


ال جی هم مثل سامسونگ گوشی های خود را به انواع مختلفی از نرم افزارها مجهز کرده است. کیبورد روی صفحه نمایش G3 به گونه ای طراحی شده که با صرفه جویی در فضای اشغالی در صفحه نمایش بسیار هوشمندانه عمل میکند. ال جی G3 دارای یک دوربین 13 مگا پیکسلی است که دارای قدرت فوکوس بالایی است.


شرکت ال جی اعلام نموده است که تا تابستان امسال این گوشی را وارد بازار نخواهد کرد به گفته ی این شرکت تابستان فرصت خوبی برای معرفی گوشی جدید در بازار آمریکا است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

► راه کار هایی برای افزایش طول عمر باتری لپ تاپ
دلایل عدم موفقیت گوگل گلس ◄

مطالب مرتبط
بنر