سیستم عامل های iOS 8 و OS X Yosemite اپل

يكشنبه ، 18 خرداد 1393 ، 13:07


اپل قصد دارد سیستم عامل iOS 8 را برای گوشی ها و OS X Yosemite را برای لپ تاپ های تولید این شرکت استفاده کند. هر دو سیستم عامل معرفی شده از سوی اپل دارای قابلیت های بسیار زیادی هستند که با طراحی فوق العاده آیکنها را ظریفتر از قبل به نمایش میگذارند.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر اَپ سیستم عامل OS X Yosemite با طراحی زیبا و امکانات منحصر بفرد برای استفاده از سافاری، ایمیل و پیام ها توجه کاربران را به خود جلب نموده است. مرورگر سافاری در این سیستم عامل به کاربران این امکان را میدهد که بتوانند همزمان از وب سایت های دیگر هم بازدید کنند یعنی Tabهای مختلف را همزمان در دسترس کاربر قرار میگیرد.

 

 

بنابراین اپل توانسته ساده ترین، سریعترین و پیشرفته ترین مرورگر را در اختیار کاربر قرار بدهد. علاوه بر اینها OS X Yosemite به شما این امکان را میدهد که بتوانید وب سایت های مورد علاقه تان را تنها با یک کلیک روی صفحه نمایش ببینید.


از دیگر قابلیت های این سیستم عامل این است که تمام tabهای مربوط به یک وب سایت را جداگانه ببینید هر کدام از tabهای مختلف یک وب سایت توسط این سیستم جداسازی میشود. بنابراین سازمان دهی آنها بسیار ساده خواهد بود. از سوی دیگر مرور گر سافاری در هنگام جست و جو برای هر مطلب و عنوانی منابع مختلفی مثل ویکی پدیا، Bing، Map و اخبار را پیشنهاد میدهد.



در کنار این سیستم عامل جدیدترین نسخه از iOS نیز رونمایی شده است. مهمترین ویژگی این سیستم عامل کیبورد پیشرفته آن است. سیتم عامل iOS 8 دارای اَپ های جدیدی برای تناسب اندام و سلامتی نیز هست. همچنین اَپ جدید دیگری که روی این سیستم عامل قرار دارد مربوط به پیامک و تکست هایی است که میتوانید صدای خود را روی آن قرار دهید و البته پیامهای خانوادگی را با اعضای خانواده و دوستان به اشتراک بگذارید.

 

همچنین برای پاسخ به نوتیفیکیشن ها کاربران میتوانند یک Shortcut از دوستان صمیم و اعضای خانواده روی صفحه نمایش خود ایجاد کنند تا پاسخ به آن ها راحت تر باشد. iOS 8 دارای کیبورد فوق العاده پیشرفته ایست که نوشتن جملات و کلمات را برای کاربر راحت نموده اس حتی این کیبورد قابلیت تشخیص این را دارد که شما لحن پیامها و ایمیلها ی خود را با توجه به فردی که به آن پیام میفرستید مشخص کنید به این صورت که برای افرادی غیر از خانواده و دوستان از لحن رسمی استفاده میکند. جذابیت های ظاهری این سیستم عامل استفاده از رنگهای مختلف و زیبایی است که برای آیکن ها استفاده نموده است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

► استفاده از هولوگرام و هولوگرافی در فناوری
سمبل @ از کجا آمده است؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر